۹۹۳۰۷۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امامی‌فر :

لغو لیگ به کلیت فوتبال ایران لطمه می‌زند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد لغو فصل نوزدهم نه تنها به این تیم بلکه به همه فوتبال ایران لطمه جدی وارد می‌آورد.

خبرورزشی: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد لغو فصل نوزدهم نه تنها به این تیم بلکه به همه فوتبال ایران لطمه جدی وارد می‌آورد.

علیرضا امامی‌فر در خصوص حواشی پیرامون لیگ گفت: «می‌دانم شرایط بسیار سختی برای همه ما ایرانی‌ها به وجود آمده، اما نباید خودمان را جدا کنیم و بگوییم که لیگ لغو شود. در صورت لغو بازی‌های این فصل، نه تنها پرسپولیس که باشگاه محبوب من است بلکه همه اعضای فوتبال ایران متضرر می‌شوند زیرا یک بی‌نظمی کامل بر تمام فوتبال ایجاد می‌شود و به سال‌های آینده و قرارداد بازیکنان و مربیان در این فصل لطمه شدیدی می‌زند.»

او اضافه کرد: «امیدوارم مربیان و بازیکنانی که می‌گویند لیگ در این شرایط باید لغو شود، دلایل قانع کننده‌ای داشته باشند زیرا بدون قاعده و منطق نمی‌توان لیگ یک کشور را تعطیل کرد. اسپانیا، ایتالیا، آلمان و... حتی همین کره جنوبی که در آسیاست، لیگ‌شان را تعطیل نکردند آن وقت چرا ایران باید چنین کاری انجام بدهد؟ آن هم در شرایطی که وضعیت نسبت به اسفند و فروردین بهتر است و مردم هم بیش از پیش، مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند. الان اتفاقاً باید بازی‌ها را حتی شده بدون حضور تماشاگر ادامه داد تا فوتبال ایران دچار بی‌قانونی نشود.»

او همچنین به موضوع اختلاف شدید بین برخی از پیشکسوتان باشگاه اشاره کرد و افزود: «این درگیری‌ها به طور حتم به موفقیت‌های پرسپولیس خدشه وارد می‌آورد. پرسپولیس در حال حاضر در آستانه قهرمانی است و این درگیری‌هایی که شنیده می‌شود به هیچ عنوان در شأن باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نیست. در حالت کلی، تا جایی که من می‌دانم همین حالا هم بیشتر بازیکنان از شرایط مالی ناراضی هستند و از طرفی پرونده‌های زیادی در فیفا وجود دارد پس حداقل در این وضعیت نباید دوستان با یکدیگر بجنگند.»

او در خصوص شرایط مدیریتی هم گفت: «این موضوع واضح است که پرسپولیس نیاز به ثبات مربی و مدیر دارد و باید از اشخاصی روی نیمکت و در باشگاه استفاده شود که دلسوز هواداران باشند. اگر هم فرد غیرمتخصصی می‌آید دست‌کم به همراه خود سرمایه بیاورد و این‌طور نباشد که نه از کار فنی سر دربیاورد و نه از تیم پشتیبانی اقتصادی کند. این مشکلات برای اعتبار و آبروی فوتبال ما خوب نیست. پرسپولیس با خیلی از باشگاه‌ها فرق دارد و حتی جزئی‌ترین اتفاقات آن هم دیده می‌شود. با این حساب وزارت ورزش در انتخاب‌های خود باید دقت بالایی داشته باشد تا مدیرانی به پرسپولیس بیایند که حداقل راه‌های درآمدزایی را بدانند و باشگاه را از این همه بی‌پولی و مشکلات اقتصادی جدا کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج