۹۹۳۰۷۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

یک جفت کفش، حق‌الزحمه یک وزنه‌بردار برای دو سال!

ملی پوش سابق تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران می گوید، برادرش برای دو سال وزنه زدن در لیگ تنها یک جفت کفش ۲۰۰ هزار تومانی دریافت کرده است.

خبرگزاری ایسنا: ملی پوش سابق تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران می گوید، برادرش برای دو سال وزنه زدن در لیگ تنها یک جفت کفش ۲۰۰ هزار تومانی دریافت کرده است.

عباس زندی در گفتگویی درباره تسویه نشدن قرارداد های او و برادرش در لیگ وزنه برداری بیان کرد: من در سال ۹۶ عضو تیم مناطق نفت خیز جنوب بودم و در رده جوانان سه مسابقه برای این تیم وزنه زدم که دو مقام اولی و یک دومی به دست آوردم. در این میان با بدبیاری مواجه شدم و آزمایش دوپینگ من مثبت شد و آن هم به دلیل استفاده از مکملی بود که در آن ماده متیل هگزان آمین قرار داشت.

یک جفت کفش، حق‌الزحمه یک وزنه‌بردار برای دو سال!

این ماده تا قبل از سال ۲۰۱۶ جزو مواد ممنوعه نبود و من هم چون از این مکمل استفاده کرده بودم آزمایشم مثبت شد و به دلیل اینکه این اتفاق سهوی بود بنابراین شش ماه محروم شدم. با این حال امتیازات من در لیگ کم نشد و تیم هم امتیازی را از دست نداد اما قرارداد من که ۲۰ میلیون تومان بود تسویه نشد. من پیگیر قرارداد شدم اما وقتی دیدم پولی به من پرداخت نمی‌شود دیگر قید آن را زدم و گلایه‌ای هم ندارم اما برای برادرم ناراحت هستم.

ملی پوش سابق تیم ملی جوانان در مورد تسویه نشدن قرارداد برادرش نیز گفت: بردار من علیرضا زندی به مدت دو سال ۹۶ و۹۷ برای تیم نور همدان در هر دو رده جوانان و بزرگسالان وزنه زد. مسئول تیم آن زمان رییس هیات همدان بود. قراردادها در تیم نورهمدان به این صورت بود که نفر اول سه میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون تومان و نفر اول یک میلیون تومان دریافت می کردند.

برادر من در این دو سال ۱۰-۱۲ میلیون تومان از تیم نور همدان طلب دارد اما تاکنون قرارداد های او تسویه نشده است. در آن دو سالی که بردار من برای تیم نور همدان وزنه زد فقط یک جفت کفش وزنه برداری به ارزش ۲۰۰ هزار تومان دریافت کرد.

او در ادامه مدعی شد: زمانی هم که وزنه بردارن تیم تصمیم گرفتند شکایت کنند که چرا پولشان را نمی دهند با تهدید و سنگ اندازی و اینکه نمی گذارند دیگر تمرین کنند از وزنه برداران امضا گرفتند که هیچ طلبی از تیم ندارند. پس از آن هم رییس هیات رفت و آنها نیز فعلا بلاتکلیف هستند.

من از مسئولان هیات همدان گلایه دارم که چرا پول وزنه برداران را ندادند. نکته جالب این است تیم نور همدان در سال ۹۸ ورودی حضور در لیگ را پرداخت نکرد و فدراسیون هم اجازه نداد در لیگ شرکت کند. همان زمان تیم پدافند هوایی از برادرم علیرضا خواست برای این تیم وزنه بزند و به صورت مسابقه ای به او پول بدهند اما رییس پیشین هیات گفت چون برای ما وزنه نمی زند نباید به پدافند هوایی هم برود و اگر برود باید برای استفاده از سالن تمرین همدان ماهیانه ۳ میلیون تومان پرداخت کند زیرا از صفحه و هالتر و پودر و دوش آب سالن استفاده می کند.

این در حالی بود که دوش آب مدت ها بود خراب بود و بجای پودر هم از گچ استفاده می کردیم صفحه و هالتر هم که برای سالهای قبل بود. در این میان ما وزنه برداران و هیات های شهرستان ها به فدراسیون اعتراض کردیم و در نهایت خود آن آقا از هیات رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج