جاباما
۹۹۳۱۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افاضلی: چندین راهکار برای لیگ وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم گفت: برای تعیین تکلیف این فصل از لیگ برتر فوتبال چندین راه حل وجود دارد که می‌شود آنها را با حضور مدیران عامل همه باشگاه‌ها به رای گذاشت و یک تصمیم نهایی گرفت.

ایرنا: هومن افاضلی در خصوص تکلیف این فصل از لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: برگزاری یا برگزار نشدن لیگ اکنون در اختیار فدراسیون نیست و ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تصمیم بگیرد. تا آنجایی که من اطلاع دارم فدراسیون علاقه دارد دیدارهای این فصل را برگزار کند.

وی افزود: نخستین نفری بودم که بعد از شیوع کرونا پیشنهاد دادم تا لیگ را همانجا تمام کنند. می‌دانم برگزاری لیگ چه عواقبی دارد البته اگر لیگ هم برگزار نشود تبعاتی خواهد داشت و از نظر مالی، فوتبال کشورمام متضرر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم خاطرنشان کرد: این طور نیست که اگر لیگ برگزار نشد، بگوییم چه تیمی قهرمان هست یا نیست، اشکال اینجاست که تصمیم درست گرفته نمی‌شود و یک نفر تصمیم گیرنده نیست. بهترین کار این است که فدراسیون باشگاه‌ها را جمع کند و با رای‌گیری به یک تصمیم واحد برسد.

افاضلی افزود: برای تصمیم‌گیری در خصوص سرنوشت این فصل چندین راه حل وجود دارد که می‌شود آنها را به رای گذاشت و یک تصمیم نهایی گرفت. برای مثال این امکان وجود دارد که جدول فعلی را در نظر گرفت یا اینکه لیگ را بدون اعلام قهرمان و تیم‌های صعود کننده مختومه اعلام کرد، یا لیگ را برای فصل آینده هجده تیمی برگزار کنیم و اینکه می‌شود دیدارهای باقی مانده این فصل را به فصل بعد منتقل کرد که اینها راه‌هایی است که به ذهن می‌رسد.

وی در خصوص تمرینات مخفیانه برخی تیم‌های لیگ برتری نیز گفت: این موضوع صحت دارد و چند تیم این کار را انجام دادند که رفتار درستی نیست و نمی‌شود این کار را روی حساب زرنگ بازی گذشت. البته وقتی تیم‌ها برای مدت زیادی بلاتکلیف هستند یا کلافه می‌شوند یا دست به این کارها می‌زنند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: ما اولین تیمی بودیم که به صورت آنلاین و سایبری تمرین کردیم الان هم همین شرایط را داریم و روزانه به صورت آنلاین تمرین می‌کنیم. البته این هم حدی دارد و از یک جایی به بعد بازیکن روحیه و انگیزه خود را از دست می‌دهد. الان ۲،۵ ماه است تیم‌ها تمرین گروهی نداشتند و اگر بخواهیم با این شرایط، تمرینات را برگزار کنیم از لحاظ ورزشی هم کار غلطی است. ایراد بزرگ این است که آنهایی که تصمیم گیرنده هستند تصمیمات ورزشی نمی‌گیرد بلکه تصمیمات مدیریتی می‌گیرند.

وی تاکید کرد: چند وقت پیش اعلام شد که با رعایت برخی پروتکل‌ها در آلمان تیم‌ها می‌توانند تمرینات و مسابقات را شروع کنند. در این بین وقتی روز گذشته از یکی از تیم‌ها تست کرونا گرفته شد مشخص شد که ۴ بازیکن این تیم مبتلا هستند، در حالی که ۴ روز قبل مبتلا نبودند. به خاطر همین کل تیم به قرنطینه رفت.

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان گفت: اگر مشخص شود تعداد زیادی از بازیکنان یک تیم در لیگ خودمان چنین شرایطی دارند باید چه کار کنیم؟ چطور می‌خواهیم لیگ را به هر شکلی برگزار کنیم؟ اگر وسط یک دیدار اتفاقی برای یک بازیکن افتاد و خدایی نکرده فوت کرد چه کسی پاسخگو است؟ الان ۱۰ سال از نابینا شدن سرباز احمدی در بازی پرسپولیس و سپاهان می‌گذرد چه کسی مسوولیت را قبول کرده و اصلا آن بنده خدا در چه شرایطی است؟ این درست نیست که ما بخواهیم به هر شکلی لیگ را برگزار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج