۹۹۳۳۱۱
۲۰ نظر
۵۰۱۲
۲۰ نظر
۵۰۱۲
پ

تذکر به روحانی درباره حادثه مرگبار کنارک

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که یکی از این تذکرها درباره شهادت تعدادی از پرسنل ارتش بود.

خبرگزاری ایلنا: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که یکی از این تذکرها درباره شهادت تعدادی از پرسنل ارتش بود.

علی اصغر یوسف نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درجلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه به رئیس جمهور: در حالی که مبارزه با کرونا در کشور موجب تعطیلی تمام فعالیت‌های مذهبی و آموزشی شده به صف کردن مردم در کوچه و خیابان به دلایلی از جمله سهام عدالت، وام یا یارانه درست نیست.

- تذکر سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر به وزیر راه و شهرسازی: فکری به حال مستأجران و بازار اجاره نمایید، شواهد و قرائن نشان از نابسامانی و اعلام اجاره‌های نامتعارف دارد.

- تذکر علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان به رئیس جمهور: لزوم چاره‌اندیشی برای فاجعه انسانی در استان سیستان و بلوچستان که ناشی از فقر معیشتی، اقتصادی و به دنبال آن بیماری کرونا بوده و جمعیت ۴۰۰ هزار نفری حاشیه زاهدان را درنوردیده است. همچنین تذکر به وزیر کشور: علت ۳ آتش‌سوزی در فاصله ۴ روز در شهر چابهار و مناطق مختلف که خسارات فراوانی به جا گذاشته است.

- تذکر سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک، بشاگرد به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تأمین بذر کشاورزان با ارز دولتی.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: حل مشکل قطع بیمه کشاورزان و کارگران ساختمان در زمان بازرسی از محل کار که ممکن است ساعاتی از روز یا هفته را در محل کار خود حاضر نباشند. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم بازنگری در میزان افزایش حقوق مستمری‌بگیران صندوق بیمه روستایی کشاورزی با رعایت افزایش ۱۵ درصد سالیانه که هیچ سنخیتی با تورم اعلام شده سالیانه از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار ایران ندارد. همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: چرا آموزش قرآن و احکام در سرفصل شبکه آموزش و برنامه اپلیکشن شاد وجود ندارد.

- تذکر حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب به رئیس جمهور: لزوم پیگیری علت و عوامل شهادت شماری از پرسنل نیروی دریایی در حادثه غیرقابل قبول در آب‌های منطقه جاسک و اعلام جوانب واقعی این حادثه. همچنین در تذکر دیگر به رئیس جمهور: لزوم دستور اجرای تخصیص مزایای مناطق جنگ ‌زده و لزوم تشکیل ستاد بحران مقابله با آشفتگی اوضاع اقتصادی کشور.

- تذکر داود محمدی نماینده مردم قزوین و آبیک به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در اجرای نظام رتبه‌بندی فرهنگیان که تا پایان خرداد ماه سال جاری امکان اصلاح احکام جایگزین و صدور ابلاغ جدید بر مبنای اعمال نظام رتبه بندی فراهم شود.

- تذکر هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه به رئیس جمهور: از هیأت دولت و تیم تقسیمات کشوری جهت اعلام شهرستان زبرخان تقدیر و تشکر دارم. همچنین تذکر به وزیر کشور: بابت همه پیگیری‌های تیم تقسیمات کشوری در راستای شهرستان شدن زبرخان نهایت تقدیر و تشکر دارم.

- تذکر اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم به وزیر صنعت، معدن و تجارت: افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو و عدم نظارت بر کنترل بازار و باز گذاشتن دست دلالان در تعیین قیمت خودروهای داخلی. همچنین تذکر به رئیس جمهور: افرادی که از سهام عدالت جا مانده‌اند باید راهکارهایی برای ثبت‌نام مجدد در نظر گرفته شود.

- تذکر ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: با توجه به کثرت افراد واجد صلاحیت استفاده از بیمه کارگران ساختمانی و فصلی در لیست انتظار دستور فرمایید نسبت به اختصاص سهمیه مناسب جهت بیمه کردن کارگران ساختمانی شهرستان‌های نجف آباد، تیران و کرون اقدام شود.

تذکر ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد، تیران و کرون به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ ضرورت مساعدت و ارائه امکانات کانون های فرهنگی شهرستان های نجف آباد و تیران با توجه به فعالیت های کیفی این مجموعه ها، همچنین تذکر به رئیس جمهور؛ باید از به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی امتناع شود تا فرصت های شغلی برای جوانان فراهم شود، همچنین تذکر به وزیر صمت؛ افزایش قیمت و تورم موجود با حقوق کارگران همخوانی ندارد از این رو باید در خصوص حقوق این قشر از جامعه بازنگری شود.

تذکر اصغر سلیمی نماینده سمیرم به وزیر راه و شهرسازی؛ رانندگان درون شهری و برون شهری و کامیون داران به خاطر شیوع کرونا از حیث مسائل مالی دچار مشکل شده اند از این رو باید به نیازهای آن ها توجه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام از این همه نماینده مردم در مجلس یک نفر به فکر باز نشسته های تامین اجتماعی نیست این قشر بد بخت باید دردش به کجا وپیش کی ببر بترسید از آه مظلوم در برابر خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما را به خدا فکری به حال بازنشستگان تامین اجتماعی بکنید. وضع زندگی در این سن و سال با وجود عروس و داماد و نوه.... سخت شده امیدواریم تصمیم عاجل گرفته بشود.

    • بدون نام

      یک سوال آیاتذکر نمایندگان فایده ای دارد یا درحدنظردادنه

    • بدون نام

      نمایندگان مجلس یه نگاهی به نمایندهای استان کهگیلویه وبویراحمد کنن تاحالادیدیدکسی راناراحت کنن ..دیدید تاالان تذکربدن.

    • بدون نام

      چندباراخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا همش سرگرمیه

        بریم فکر نان کنیم ک خربزه اب است

    • بدون نام

      روحانی چکاره است که به او تذکر میدهید؟

    • امیر

      به روحانی چرا تذکر داده؟
      ...

      پاسخ ها

      • ..... به من نچسب ...

        ...شاید . این حادثه. به گردن روحانی انداخته شود..!!

    • رحیمی

      کوگوش شنواایشان به مواردی که ذکرشد اعتقادی ندارد باشد تا فرج صبح 1400

    • hmd

    • ر

      مگه نیروهای مسلح زیرنظر رئیس جمهوره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قاضی پور وابطحی هر دو روزهای پایانی دستپاچه شدند نمی دانند چه می گویند تذکر شفاهی کتبی در این چهار سال خواب بودند با کار نامه ای ضعیف هیچ کار برای ملت و کشور انجام ندادند

      • بدون نام

        فلاحت پیشه که هنوز نمی داند ارتش زیر نظر ریئس جمهور نیست برایت متاسفم برای اینکه آقای نماینده فلاحت پیشه هم بگوییم وهم یاد بگیری ارتش زیر نظر رهبری است حیف از آن که چهار سال وقت تلف کردی هیچ کار مثبتی انجام ندادی

    • بدون نام

      چرا انتقاد از رئیس جمهور ؟ مگه مسئول گرانی ها در مملکت روحانیه فقط ؟ روحانی داره همون کاری رو میکنه که نیکولاس مادورو برای حفظ قدرت انجام میده به خاطر چی فقط به خاطر حفظ آرمانهای هوگو چاولز و این تراژدی دقیقا داره در ایران اجرا میشه فقط با این تفاوت که دزدان و اختلاسگران و دلالان و سلطان ها در ایران با همکاری مسئولان امان ملت رو بریدن

    • شهروند

      چرا به روحانی تذکر می‌دین مگه فرمانده ارتش روحانی هستش ،

    • کامران

      آقای پور ابراهیمی از کرمان یکی دوسال چقدرساکت شده!؟

    • بدون نام

      از نماینده ی سمنان یاد بگیرید که صداش درنمیاد چرا اینقدر هیاهو راه می اندازید

    • بدون نام

      تذکرهارو صبح جمعه به روحانی بدید

    • بدون نام

      چشم به تمام این مسایل رسیدگی خواهم کرد.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج