۹۹۳۴
۵۲۵۹
۵۲۵۹
پ

به پروین و همه پیشکسوتها احترام می گذارم

علی کریمی جواب علی پروین را داد

علی کریمی بعد از گل دوم پرسپولیس در حدی باورنکردنی خوشحال بود . علی کریمی پس از تعویض در نیمه دوم این دیدار به سمت معلولی که در کنار نیمکت پرسپولیس روی صندلی چرخدار قرار داشت رفت و با بوسیدن وی به ابراز احساساتش پاسخ گفت.

علی کریمی بعد از گل دوم پرسپولیس در حدی باورنکردنی خوشحال بود . علی کریمی پس از تعویض در نیمه دوم این دیدار به سمت معلولی که در کنار نیمکت پرسپولیس روی صندلی چرخدار قرار داشت رفت و با بوسیدن وی به ابراز احساساتش پاسخ گفت. کاپیتان پرسپولیس پس از تعویض با جدیت بازی تیمش را از کنار زمین دنبال می کرد و به هر اتفاقی که در زمین می افتاد، واکنش نشان می داد.

او که امروز با تمام توانش برای قرمزها بازی کرد پس از برتری ۲ بر صفر برابر صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: صبا تیم کوچکی نیست. آنها در نیمه دوم برای جبران گل خورده خیلی تلاش کردند و فشار به ما وارد آوردند ولی روی یک غافلگیری توانستیم گل دوم را بزنیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. بردهای پرسپولیس باید تداوم داشته باشد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه تغییرات مدیریتی در بردهای این تیم نقش داشته یا نه گفت: اول باید از زحماتی که کاشانی برای تیم کشید تشکر کنم. برای گروه جدید هم که آمده‌اند آرزوی موفقیت می‌کنم اما واقعیت این است که مدیران باشگاه تغییر کرده‌اند و بازیکنان همان نفرات سابق هستند. ما لیگ را با بدشانسی شروع کردیم و اکنون باید بردها ادامه پیدا کند تا شرمنده هواداران نشویم.

کریمی در مورد تعویضش گفت: پایم درد می‌کرد و خودم از استیلی خواستم که من را تعویض کند. از شرایط ایده‌آل بدنی‌ خارج شده بودم و او هم لطف کرد و این کار را انجام داد.

وی در مورد اینکه علی پروین گفته بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی مشکل دارند گفت: این نظر شخصی ایشان است و من به این نظر احترام می‌گذارم ولی در این هفته ما تمرینات زیادی داشتیم و بازیکنان خسته شده بودند. باید وضعیت به گونه‌ای باشد که بازیکنان در روز بازی دچار مشکل نشوند.

وی در مورد رابطه تیره اش با علی پروین گفت: به این سوال‌ بارها پاسخ داده‌ام اما انگار تلویزیون دوست دارد این سوال را مدام بپرسد و از نشریات عقب نماند. من به علی پروین به عنوان بزرگتر و پیشکسوت تیم احترام می‌گذارم و به خیلی از پیشکسوتان دیگر باشگاه نیز که ممکن است مسئولیتی در تیم نداشته باشند هم احترام را می گذارم.

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

علی کریمی جواب علی پروین را داد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج