۹۹۳۴۶۷
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

آگهی فروش لوازم، دست سارق را رو کرد

تازه داماد وقتی دید مرد همسایه خانه پدرزنش از خانه خارج شد در اقدامی عجیب دست به سرقت زد و آگهی فروش لوازم سرقتی در فضای مجازی دست او را رو کرد.

رکنا: تازه داماد وقتی دید مرد همسایه خانه پدرزنش از خانه خارج شد در اقدامی عجیب دست به سرقت زد و آگهی فروش لوازم سرقتی در فضای مجازی دست او را رو کرد.

سرهنگ کارآگاه یوسفوند رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت گفت:۱۴ فروردین ماه سال جاری مردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان را درجریان سرقت از منزلش قرار می دهد .

با حضور ماموران مشخص می گردد بخش با ارزش لوازم منزل شاکی توسط سارق به سرقت رفته که پس از ثبت اظهارات شاکی پرونده حسب دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی واصل می گردد.

کارآگاه یوسفوند افزود : با وصول پرونده سرقت، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه در گام اول تحقیقات با مراجعه به محل وقوع جرم و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد هیچ گونه آثار تخریب و شکستگی وجود ندارد و سرقت توسط افراد آشنا اتفاق افتاده است.

این مقام انتظامی بیان داشت : ۲۰ فروردین ماه شاکی به پایگاه نهم مراجعه و با ارائه تصویری به کارآگاهان اعلام می دارد که اتوی برقی خود را در فروشگاه اینترنتی خرید و فروشی مشاهده کرده و مطمئن است که یکی از اموالش است که پس از بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته صحت اظهارات شاکی تایید می گردد و با هماهنگی قضایی دستور شناسایی و دستگیری شخص آگهی دهنده در دستور کار قرار می گیرد.
دزد خانه تازه داماد بود

سرهنگ یوسفوند گفت : کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم تصویری از مظنون پرونده بدست می آورند که تصویر به روئیت شاکی رسیده و مشخص می گردد مظنون به نام حسین نامزد همسایه طبقه پایین می باشد که با یک عملیات غافلگیرانه متهم در منزل پدری خود واقع در دولت آباد دستگیر و بخشی از اموال شاکی در آنجا کشف می گردد .

با انتقال حسین به پایگاه نهم ابتدا منکر سرقت از منزل شاکی میشود که با مواجه ادله بدست آمده لب به اعتراف گشوده و از روز سرقت به کارآگاهان گفت : در منزل نامزدم بودم که متوجه شدم شاکی قصد مسافرت دارد لذا پس از خروج شاکی از خانه و اطمینان از خالی بودن آپارتمان وی با هل دادن درب واحد وارد خانه شده و شروع به جمع کردن اموال منزل مالباخته نمودم و پس از انتقال به منزل پدرم قصد فروش آنها را در فضای مجازی داشتم که دستگیر شدم.

رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شده و اموال مکشوفه نیز که ارزشی حدود 60 میلیون تومان داشته به شاکی مسترد گردید .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیاد نگران نباش هفته دیگه به مناسبت عید فطر عف میخوری قانون خوبی داریم جان

    • لاکپشت سبز

      چه زشت دیگه دختر بی دختر

    • بدون نام

      دزد را اینقدر احمق نوبره بخدا

    • بهارگلها

      زندان بدترشون میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج