۹۹۳۴۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شرط نشدنی برای برگزاری لیگ برتر!

معاون کل وزارت بهداشت می‌گوید یکی از شروط برای شروع دوباره لیگ برتر، حضور ۹ هفته‌ای تیم‌ها در اردو است.

ورزش سه: معاون کل وزارت بهداشت می‌گوید یکی از شروط برای شروع دوباره لیگ برتر، حضور ۹ هفته‌ای تیم‌ها در اردو است.

ایرج حریرچی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر درباره از سرگیری مسابقات فوتبال اظهار کرد: اگر بازی‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند، در نظر گرفتن اتاق‌های دو نفره در هتل‌ها و شرایط پیشین برای نشستن در اتوبوس‌ها ممکن نخواهد بود ولی برای مسائل پیشگیرانه در داخل زمین هم پیش‌بینی‌هایی داشتیم و بررسی‌هایی کردیم.

او ادامه داد: در تمرینات تماس نزدیک بازیکنان خیلی محتمل نیست، اما در مسابقات به این شکل نخواهد بود و اگر تصمیم به ادامه بازی‌ها بگیریم، به معنای واقعی کلمه خواهد بود. مثلا در زمان زدن کرنر و ضربات آزاد نباید برخوردهای نزدیک اتفاق بیفتد و یک اصولی باید رعایت شود.

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه مسائل پیشگیرانه در زمان شادی گل و ... باید رعایت شود، ابراز کرد: باید در نظر داشته باشیم که شرایط ما مثل کره جنوبی نیست و اگر می‌خواهیم استناد کنیم، باید شرایط برگزاری سری آ ایتالیا یا لالیگا و تا حدودی بوندس لیگا را بگوییم و آنها را در نظر بگیریم.

حریرچی تصریح کرد: پروتکل‌های لازم برای برگزاری لیگ برتر نوشته شده و مبنای ما روی لیگ‌های معتبر است؛ تغییراتی را با توجه به شرایط داخل کشور و فواصلی که وجود دارد، بومی می‌کنیم، اما از نظر ما هیچ چیز قطعی نیست. موضوع را هم در نظر بگیرید که بازیکنان و باشگاه‌های مختلف نیز با ما تماس می‌گیرند و نظرات مختلفی دارند.

او ادامه داد: پس از اینکه ما و وزارت ورزش نظرمان را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم، آنها تصمیم‌گیری می‌کنند چون ارگان مستقلی هستند؛ ما می‌گوییم تنها با این شرایط می‌توانند مسابقات را برگزار کنند و فدراسیون نیز که تعهدات بین‌المللی هم دارد، با در نظر گرفتن همه جوانب تصمیم‌گیری می‌کند.

معاون کل وزارت بهداشت در خصوص شرایط ویژه برای شروع بازی‌ها گفت: یکی از پیشنهادهایی که برای برگزاری مسابقات داریم، این است که تیم‌ها باید ۹ هفته در اردو باشند و تماس با بیرون پیدا نکنند که ظاهرا این موضوع ممکن نیست!

حریرچی عنوان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان به خانه می‌روند و با هواپیما جابه‌جا می‌شوند، ممکن است از افراد حاضر در جامعه مبتلا به کرونا شوند و اینکه در یک مسابقه یک یا دو بازیکن، نزدیک او شوند، تماس نزدیک تلقی خواهد شد و وضعیت آن تیم پیچیدگی پیدا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج