۹۹۳۴۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کیه لینی: کاش کولیبالی را در رختکن بغل می‌کردم

جورجو کیه لینی، مدافع باتجربه یوونتوس در مورد دیدار چند ماه قبل مقابل ناپولی صحبت کرد.

ورزش سه: جورجو کیه لینی، مدافع باتجربه یوونتوس در مورد دیدار چند ماه قبل مقابل ناپولی صحبت کرد.

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی در لحظات پایانی دیدار مقابل یوونتوس دروازه تیمش را به اشتباه باز کرده و موجبات شکست تیمش را فراهم کرد. جورجو کیه لینی در پایان بازی عصا به دست به سمت او رفته و به کولیبالی دلداری داد. حالا کیه لینی در مورد آن صحنه به یادماندنی صحبت کرده است.

جورجو کیه لینی گفت: "با توجه به اخلاقم آن ژست من تقریبا ناراحتم نکرد. شاید بهتر بود که کولیبالی را در رختکن بغل کنم و این لحظه را بین ما به صورت شخصی باقی بماند. اما این اتفاق به طور خودجوش رخ داد. من به دنبال کالیدو بودم و با عصا به سمت او می رفتم.

شب قبل، او یک پیام با مضمون "موفق باشی "برای من فرستاد. من با کولیبالی همیشه رابطه فوق العاده ای داشته ام. چنین بازیکن قدرتمندی، چنین شخصیت خوبی در دقیقه ۹۲ یک بازی مهم چنین اشتباهی را انجام می دهد. نگاه به چهره کالیدو مرا ذوب کرد. احساس کردم باید چند کلمه را به راحتی بگویم، نه چیزی بیشتر، پس به کولیبالی گفتم تو بهترین هستی، همه اشتباه می کنند، به همین سبک به کارت ادامه بده."

کیه لینی همچنین فاش کرد وقتی که به مدت شش ماه با مصدومیت رباط صلیبی مواجه بوده با کولیبالی در تماس دائمی بوده است. او در ادامه گفت:" قطعا من نیز مثل همه رنج کشیدم، اما این اتفاق نیز زیبا بود. همه با من تماس گرفتند که ابتدا این کار توسط دوستانم انجام شد. صدها پیام خوانده ام، از برخی از آنها انتظار داشتم، برخی دیگر کمتر، بعضی نیز اصلا.

من از خواندن مصاحبه خاویر زانتی بسیار خوشحال شدم، زیرا در گذشته از او چیزی نشنیده بودم. فرد دیگری که من انتظار آن را نداشتم، پپه رینا دروازه بان سابق ناپولی بود که حرف های بسیار خوبی برایم ارسال کرد. سایر بازیکنان ناپولی، به عنوان مثال لورنزو اینسینه و کولیبالی نیز تماس گرفتند، اما من در گذشته با آنها رابطه داشتم، که در مورد با رینا اینگونه نبود. من بسیار به کولیبالی احترام می گذارم و باید با یکدیگر صحبت می کردیم تا بفهمم او چه شخصیتی دارد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج