۹۹۳۵۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وعده به بازیکنان پرسپولیس برای پرداخت پول

رسپولیسی‌ها در برزخی عجیب گرفتار شده‌اند و با اینکه تعطیلات ناخواسته لیگ می‌توانست زمان مناسبی باشد برای اینکه به‌اوضاع و احوال این تیم رسیدگی شود و به مدیریت این تیم سروسامان بدهند، اما می‌بینیم که سردرگمی و مشکلات مدیریتی و مالی همچنان در این باشگاه حکمفرماست

فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها در برزخی عجیب گرفتار شده‌اند و با اینکه تعطیلات ناخواسته لیگ می‌توانست زمان مناسبی باشد برای اینکه به‌اوضاع و احوال این تیم رسیدگی شود و به مدیریت این تیم سروسامان بدهند، اما می‌بینیم که سردرگمی و مشکلات مدیریتی و مالی همچنان در این باشگاه حکمفرماست و هیچ علائمی هم از میل به‌حل این مشکلات در رفتار وزارتخانه دیده نمی‌شود.

حالا با امضای قرارداد مجدد با کارگزار برند و البته قرار دادن بندهایی درخصوص تعهدات پرداخت، این امید می‌رود که به‌زودی حداقل مشکلات مالی برطرف شده و تا حدودی فضا در این باشگاه آرام شود. هرچند زمانی می‌توان به آرام شدن شرایط امیدوار بود که علاوه‌بر عمل کردن به تعهدات، اعضای هیات‌مدیره و باشگاه نیز با یکدیگر همدل‌تر شوند که البته در این فضای مسموم کمی بعید است که افراد حاضر در باشگاه بتوانند شرایط آرامی را در ادامه راه تجربه کنند. مگر اینکه تغییروتحولاتی در پیکره هیات‌مدیره و مدیریت باشگاه صورت بپذیرد.

سکوت سیاستمدارانه پیشکسوتان

یکی از انتظاراتی که هواداران پرسپولیس این روزها از پیشکسوتان باشگاه‌شان دارند این است که مقابل اتفاقاتی که درحال رخ دادن است، موضع بگیرند و با فشار به‌وزارت ورزش‌وجوانان شرایط را برای حضور مدیرانی از جنس پرسپولیس و کارآمد مهیا کنند. اما برخلاف انتظار، پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس این روزها روزه سکوت گرفته‌اند و حتی اگر اظهارنظری هم داشته باشند بیشتر در راستای سیاست‌های وزارت و حمایت از تصمیمات وزیر است.

در این خصوص یکی از افرادی که ارتباط خوبی با پیشکسوتان باشگاه دارد به «فرهیختگان» گفت: «همان‌طورکه می‌دانید باشگاه درحال خصوصی‌سازی است و قطعا یکی از خواسته‌های پیشکسوتان از خصوصی‌سازی این است که حق‌وحقوق آنها به‌عنوان افرادی که در سرپا نگه‌داشتن این باشگاه نقش مهمی را ایفا کرده‌اند، نادیده گرفته نشود. حالا اگر آنها در این روزهای نزدیک به خصوصی شدن پرسپولیس سکوت کرده‌اند و از تصمیم‌های وزیر حمایت می‌کنند، بی‌ربط به‌شرایطی که قرار است برای واگذاری سهام به آنها درنظر گرفته شود، نیست.»

با این اوصاف دیگر تا زمان واگذاری پرسپولیس به بخش‌خصوصی و حضور سرخابی‌ها در بورس نباید انتظار حمایت از حقوق این باشگاه توسط پیشکسوتانش را داشت. حداقل آنهایی که با شرکت پیشکسوتان ارتباط خوبی دارند!

رسول‌پناه قول 7 خرداد را داد

مهدی رسول‌پناه و سیدمهرداد هاشمی در یکی، دو ماه گذشته جلساتی را با بازیکنان تیم برگزار کرده و از آنها خواسته بودند که برای پیش رفتن امور باشگاه با سرعت بیشتر، کمتر علیه باشگاه مصاحبه کنند و اجازه بدهند که مدیران بتوانند در یک فضای آرام و بدون‌استرس مشکلات مالی و جاری باشگاه را برطرف کنند، اما در همین جلسات به نماینده بازیکنان اعلام شد که حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت تعهدات مالی باشگاه نسبت به آنها انجام می‌شود و بازیکنان تا این تاریخ به مدیران جدید برای رتق‌وفتق امور فرصت بدهند ولی حالا چند روزی از این تاریخ گذشته و هیچ خبری از واریز مبالغ قرارداد به‌حساب بازیکنان نیست و همین موضوع باعث شده که سرخ‌ها از کوره در بروند و باشگاه را تهدید کنند که دیگر ساکت نمی‌مانند. شنیده می‌شود رسول‌پناه در تماسی جدید با بازیکنان و همچنین مدیران برنامه بازیکنان خارجی، به آنها اعلام کرده که تا تاریخ ۷ خردادماه حساب باشگاه پر می‌شود و تا این زمان آنها منتظر بمانند تا بخشی از طلب بازیکنان به‌حساب‌شان واریز شود. هرچند بازیکنان خیلی به این زمان جدید اعلام شده هم اطمینان ندارند، اما تصمیم گرفته‌اند که فعلا در این خصوص سکوت کنند.

نه استوکس فسخ کرده و نه پرسپولیس!

موضوع استوکس با باشگاه پرسپولیس هر روز پیچیده‌تر از قبل می‌شود و جالب اینکه دست‌دست‌کردن مدیران پرسپولیس درقبال بی‌انضباطی و زیرپا گذاشتن بندهای قرارداد توسط این بازیکن، برای هواداران این باشگاه و کارشناسان فوتبالی بسیار عجیب است.

دیروز خبری دست‌به‌دست چرخید و خیلی زود فضای مجازی را دربرگرفت و آن‌هم فسخ قرارداد این بازیکن با پرسپولیس بود. هرچند در این خبر ذکر نشده بود که این قرارداد توسط کدام‌یک از طرفین قرارداد فسخ شده و براساس کدام بندها این اقدام صورت گرفته است، اما برای اینکه از صحت‌وسقم این موضوع باخبر شویم با یکی از مدیران پرسپولیس تماس گرفتیم. این مدیر که ترجیح داد نامی از او برده نشود به «فرهیختگان» گفت: «این قرارداد از طرف باشگاه پرسپولیس هنوز به مرحله فسخ نرسیده و ما حتی هنوز مدارک خود را برای شکایت از این بازیکن به فیفا ارسال نکرده‌ایم. ضمن اینکه اگر این بازیکن هم اقدام به فسخ قرارداد می‌کرد قطعا ایمیل آن به باشگاه ارسال می‌شد و تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم این قرارداد از سوی هیچ‌کدام از طرفین فسخ نشده است و به‌قوت خود باقی است.»

البته اینکه سرخ‌ها به‌دنبال شکایت از این بازیکن هستند، موضوع جدیدی نیست و پیش‌تر از این از طرف باشگاه پرسپولیس به آن اشاره شده است.

پیام افشین برای سرپرست موقت

این روزها اکثر تیم‌های لیگ برتری برای تعطیلی لیگ آن‌هم بدون تعیین‌ تکلیف قهرمان، دست‌به‌یکی کرده‌اند و از هر طریقی که می‌توانند با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مکاتبه می‌کنند تا لیگ نوزدهم در همین شرایط خاتمه پیدا کند.

اما در این بین سکوت باشگاه پرسپولیس هم به مخالفان ادامه لیگ این قدرت را داده که هر روز با قدرت بیشتری برای تعطیلی لیگ برتر نقشه بکشند و برنامه‌ریزی کنند. در این بین دیروز افشین پیروانی بعد از مدت‌ها به‌دیدار سرپرست موقت باشگاه رفت و با او درخصوص برخی موارد ازجمله پرداخت بدهی باشگاه به بازیکنان تیم به گفت‌وگو پرداخت.

در ادامه پیروانی یک پیام مهم را از سرمربی تیمش برای رسول‌پناه آورده بود و آن‌هم این بود که باشگاه کمی بیشتر به‌دنبال دفاع از حقوق پرسپولیس در لیگ برتر باشد. چراکه مربیان و بازیکنان تا به امروز هرچه در توان داشتند برای فشار آوردن به مسئولان جهت جلوگیری از تعطیلی لیگ به‌کار بسته‌اند، اما باشگاه با سکوت خود به‌نوعی با موافقان تعطیلی لیگ همراهی می‌کند.

بعد از انتقال این صحبت‌ها، سرپرست موقت باشگاه دست به گوشی شده و مصاحبه مفصلی را با رسانه‌ها درخصوص مخالفت با تعطیلی لیگ انجام داد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج