جاباما
۹۹۳۵۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمودی: تکلیف‌مان را مشخص کنند!

کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: دو ماه و نیم است که تعطیل هستیم و آمادگی فیزیکی خود را از دست داده‌ایم، امیدوارم سازمان لیگ به این بلاتکلیفی پایان بدهد.

خبرگزاری میزان: علی حمودی در ارتباط با احتمال از سرگیری مسابقات لیگ نوزدهم از آخر خرداد، اظهار داشت: دو ماه و نیم است که تعطیل هستیم و تمرین گروهی نداریم که باعث شده آمادگی جسمانی خود را از دست بدهیم. هر هفته می‌گویند ممکن است تمرینات از هفته آینده شروع شود و این بلاتکلیفی ما را آزار می‌دهد.

وی در ادامه در خصوص آینده لیگ نوزدهم، تصریح کرد: امیدوارم با در نظر گرفتن سلامت جامعه هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند فقط تکلیف ما را هر چه زودتر روشن کنند. تعطیلی حدود سه ماهه زمان زیادی است؛ مگر یک بازیکن چقدر می‌تواند در خانه تمرین کند؟ همه ورزشگاه‌ها هم تعطیل هستند و فضایی برای تمرین کردن وجود ندارد. به هر حال باید با تعامل با باشگاه‌ها، یک تصمیم خوبی بگیرند که منافع همه تامین شود.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان پیرامون اینکه آیا تمرینات گروهی دارند یا خیر، افزود: پیکان برخلاف برخی باشگاه‌ها هیچ تمرین گروهی ندارد و به قانون احترام می‌گذارد. این درست نیست که برخی تیم‌ها مخفیانه تمرین کنند و سایر تیم‌ها تمرین نداشته باشد. با این شرایط، تیم‌هایی که به قانون احترام گذاشته‌اند، ضرر می‌کنند.

حمودی در پایان، در مورد شرایط فعلی فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: وضعیت خیلی بدی است و ما باید بین لیگ نوزدهم و بیستم هم بدنسازی کنیم که اگر الان هم بخواهیم دوباره بدنسازی را شروع کنیم، با احتساب پیش از فصل و نیم‌فصل، می‌شود چهار بدنسازی در یک سال! واقعا این وضعیت در توان هیچ ورزشکاری نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج