۹۹۳۵۸۹
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ماجرای فروش سهمیه سوخت در پمپ‌بنزین‌ها

به تازگی دیده شده که برخی از جایگاه داران سوخت اجازه استفاده از کارت جایگاه برای سوختگیری را نداده و رانندگان را به سوختگیری با کارت شخصی خود وادار می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: به تازگی دیده شده که برخی از جایگاه داران سوخت اجازه استفاده از کارت جایگاه برای سوختگیری را نداده و رانندگان را به سوختگیری با کارت شخصی خود وادار می کنند.

این روزها اخباری نظیر فروش سهمیه سوخت با نرخ آزاد در جایگاه های سوخت در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، موضوعی که طبق قانون جرم محسوب می‌شود.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور ، با اشاره به شکایت از برخی جایگاه داران سوخت، گفت: از سال ۸۶ همزمان با سهمیه بندی بنزین، سامانه ثبت شکایات مردمی در خصوص فعالیت مجازی عرضه سوخت با شماره تماس ۰۹۶۲۷ آغاز و از سال گذشته به صورت ۲۴ ساعته وشبانه روزی ادامه دارد.

او ادامه داد: آن دسته از افرادی که با مشکلاتی از این قبیل در جایگاه‌های عرضه سوخت رو به رو می‌شوند می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ سامانه ثبت شکایات و پاسخگویی تماس حاصل و شکایت خود را ثبت کنند.

کاهی تصریح کرد: مردم در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در جایگاه‌های سوخت شماره جایگاه، ردیف سوختگیری و شماره تلمبه را یادداشت و در سامانه اعلام کنند تا ظرف مدت ۷۲ ساعت به آن رسیدگی شود.

او بیان کرد: به طور میانگین روزانه بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تماس به ثبت می رسد که ضمن پاسخگویی توسط کارشناسان پاسخگو، پیگیری و اعمال قانون می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم گفته های شما درست باشن

    • مختاری

      سلام در شهرستان ۲۰لتر می زند ۱۰۰کیلومتر تمام میشود اما درتهران ۲۰لیتر می زنم ۲۸۰کیلومتر راه می رویم با خودرو مردم چه گناهی کردن معلوم نیست اب یا گازوئیل قاطی می کنند این خواهشمندیم بازرسان بررسی کنند

      پاسخ ها

      • راجوخان هندی

        خخخخخ،۲۰ لیتر ، ۲۸۰ کیلومتر راه میری،نکنه لاک پشتی جانم.....!!!!!!

      • بدون نام

        راجوخان
        یه ماشین بخر...بعدش اظهار فضل بکن لطفا..
        بنزین های ما قاطی دارن...
        میدونی یعنی چی!!!!
        یعنی آب!!!
        هوا !!!

    • داود

      من که چند بار اطلاع دادم خبری نشد . تو پمپ دارن بنزین سهمیه ای رو آزاد میفروشن . بیشتر هم کارت وانت باره .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشکل تو چیه؟؟ تو همه بانک ها دارن اختلاس میکنن تو بورس دارن با سفته بازی پدر مردم رو در میارن خودرو سازها بی حساب کتاب جولان میدن یه وانتی سهمیه خودش رو میفروشه بتونه بزنه به زخم زندگیش.... این شد قاچاق یا غارت سرمایه ملی؟؟؟؟؟!!!!!!! ای بابا

      • m.gh

        خب که چی؟
        به من و تو چه ربطی داره.
        تو بنزین اضافه داشتی نفروش

    • بدون نام

      بیشترپمپ ها هوا دارن من با ظرف چهار لیتری ازمایش کردم بیشترازچهارلیترشود

    • بدون نام

      وزیر محترم نفت، هر لیتر 500 تومان سود برلی جایگاه دارد تا سهمیه رو بفروشد،والله قسم هر کسی روزی باید جواب اعمال خود رو به خدا پس بدهد،لطفا به اعمال خود به عنوان وزیر نفت بنگر ، اون دنیا باید جوابگو باشی چه خیر چه شر

    • بدون نام

      خانم کاهی حرف حق خریدار ندارد
      من یکی از کارگران جایگاه شرکتی خوی بودم که درتاریخ 1.11.95بعلت اعتراض به اینکه چرا بنزین معمولی را قاطی بنزین سوپر کردن توسط مسوول جایگاه که از آشناهای رییس ناحیه عاشرلو بود منو با اردنگی انداختن بیرون واخراجم کردند حالا شما اومدید باز به اون کارگرهای بدبخت که بهشون صاحب جایگاهها حقوق نمیدن میگن خودشون حقوق واسه خودشون دربیارن،گیر میدین !!!!
      شما آبجی از خودتون شروع کنید که از همون که حرف حق کارگر رو با مدرک ودلیل باور نکردن فقط بخاطر اینکه دست همشون تو ی سفره بود

    • بدون نام

      شما مگر نه اینکه سهمیه بندی کردی این مزخرفات چیه میفروشنن؟ اخه نامسلمون فکر کن من دیسک کمر دارم زیاد نمیتونم رانندگی کنم که اگر امثال شما حق ما رونمیخوردن من هم الان کار وشغا دولتی داشتم مغزتون رو خواهشن بکار بگیرید وگرنه منتظر الزایمر باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج