۹۹۳۶۳۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نیکفر تا پایان فصل سرپرست سپاهان ماند

با اعلام باشگاه سپاهان، منوچهر نیکفر تا پایان فصل در سمت سرپرست در این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سید علی پزشک سخنگوی این باشگاه در گفت‌وگویی به سوالات مختلف در مورد باشگاه سپاهان پاسخ داد که متن این گفت‌و‌گو را در زیر می‌خوانید:

* تصمیم هیئت مدیره در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید در جلسه دیروز چه بود؟

همانطور که در جریان اخبار باشگاه قرار گرفته‌اید، منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره پس از استعفای آقای تابش به‌عنوان سرپرست باشگاه معرفی شده‌اند که بر اساس آخرین تصمیم گیری که انجام شد, ایشان تا آخر فصل پرقدرت به کار خود در سمت سرپرست ادامه خواهد داد و با حمایت و همراهی همه جانبه سایر اعضای محترم هیئت مدیره و هواداران عزیز، انشاالله در آخر فصل به نتایج ارزشمندی نیز دست پیدا خواهیم کرد.

*صحبت از آخر فصل به میان آمد نظر باشگاه پیرامون ادامه یا لغو لیگ برتر فوتبال چیست؟

در حال حاضر همه ما به خطرات ناشی از بیماری کرونا واقف هستیم و به طور قطع راه‌های انتقال و شیوع این بیماری و آسیب‌های آن امروزه بر هیچکس پوشیده نیست. باشگاه سپاهان نیز به نوبه خود در راستای حفظ و صیانت از سلامت بازیکنان ، کادرتیم ها، هواداران و کلیه دست اندرکاران, اعتقاد به عدم از سرگیری مسابقات و لغو لیگ برتر همانند تعطیلی برخی از لیگ‌های معتبر جهان داشته و نظر خود را نیز به فدراسیون اعلام کرده اما در صورتی که بنا به تشخیص و صلاحدید ستاد مبارزه با کرونا ومسئولان بهداشتی و پزشکی کشور امکان برگزاری مسابقات به صورت ایمن و به دور از خطر میسر باشد و شروع مجدد مسابقات ازسوی فدراسیون به تیم‌ها ابلاغ شود، باشگاه سپاهان نیز به تبعیت از قوانین با از سرگیری تمرینات و با آمادگی کامل به استقبال بازگشایی لیگ و کسب نتایج مورد انتظارخواهد رفت.

*اگر امکان دارد در مورد انتقال محمد محبی به اسپانیا توضیحاتی را ارائه دهید؟

بله خوشبختانه با توجه به عملکرد بسیار مطلوب و رضایتبخش محمد محبی در فصل جاری، با وجود قرارداد سه ساله‌ای که با سپاهان دارد، درخواستی از باشگاه گرانادا اسپانیا ارسال شده که در حال حاضر بررسی چگونگی انتقال ایشان در مذاکرات و مکاتباتی با باشگاه گرانادا در حال انجام است. جا دارد از همین فرصت استفاده کرده و به هواداران عزیز اطمینان دهم پروسه انتقال این بازبکن به گونه‌ای برنامه ریزی خواهد شد که از منافع حاصله, هم باشگاه سپاهان بهره‌مند شود و هم محبی به‌عنوان بازیکنی ارزشمند و پرتلاش که از مکتب سپاهان به فوتبال تراز اول جهان معرفی شده است در مسیر رشد و تعالی در سطح اول فوتبال جهان قرار گیرد، البته این دست پیشنهادات فقط مختص محمد محبی نبوده و دو بازیکن دیگر از سپاهان نیز پیشنهاداتی از باشگاه‌های معتبر خارجی داشته اند که به محض جدی شدن مذاکرات و در فرصت مناسب به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

در خاتمه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز در این ماه پرخیر و برکت بویژه هواداران پر شور سپاهان ، اطمینان خاطر می‌دهم کادر مدیریتی جدید باشگاه علیرغم بی‌مهری‌های اخیر و در هر شرایطی، سپاهان را به‌ عنوان تیم مدعی در کورس قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا به گونه‌ای حفظ و هدایت خواهد کرد که همواره با عملکردی شایسته از نام بزرگ سپاهان صیانت و پاسداری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی 11

      به این میگن باشگاه حرفه ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج