۹۹۳۶۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اختلاف ۱۸۰ هزار دلاری شیخ و استقلال

مهاجم تیم استقلال تهران در حال حاضر تنها ۱۰ درصد از مطالبات معوقه خود را دریافت کرده است.

ایلنا: پرداخت حقوق معوقه دو بازیکن خارجی تیم استقلال تهران به یکی از مشکلات جدی این باشگاه تبدیل شده است. شیخ دیاباته و هروویه میلیچ، دو بازیکن موثر در تیم استقلال پس از شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات لیگ برتر ایران را ترک کردند و تا به امروز مبلغ مورد نظرشان را دریافت نکرده‌اند.

نزدیک به دو هفته پس از سفر این دو بازیکن، نامه‌ای از طریق وکلایشان به دست باشگاه رسید که شرایط را دگرگون کرد. در نامه دیاباته به باشگاه استقلال که بیشتر به تهدید شباهت دارد او اعلام کرد به اضافه ۲۳۰ هزار دلار معوقه از مطالباتش، ۲۵ هزار دلار هم برای وکلیش می‌خواهد.

وکیل میلیچ هم به این باشگاه اعلام کرد که باید دو قسط ۱۲ هزار دلاری، یعنی ۲۴ هزار دلار را به حساب باشگاه واریز کنند تا شرایط ادامه همکاری با باشگاه مهیا باشد. روند پرداخت حقوق این دو بازیکن از ابتدای هفته جاری آغاز شده است اما شواهد نشان می‌دهد که تلاش باشگاه استقلال برای راضی کردن این دو بازیکن کافی نخواهد بود.

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه در روزهای پایانی هفته گذشته اعلام کرد پس از این یک هوادار استقلال نتوانست به تعهدش عمل کند، یک هوادار دیگر که منابع مالی مناسبی دارد بدون آنکه نامش فاش شود، مبلغ مورد نظر برای پرداخت قرارداد میلیچ و دیاباته را می‌پردازد. این هوادار رقم رقم ۵۰ هزار دلار را به حساب باشگاه واریز کرد و قرار شد از این پول ۱۰ هزار دلار به میلیچ برسد و مابقی به دیاباته تعلق بگیرد.

پس از اینکه باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد سومین قسط از مطالبات دیاباته را پرداخت کرده است پیگیری خبرنگار ایلنا نشان می‌دهد، تا روز گذشته باشگاه استقلال رقم ۸۰ هزار درهم معادل ۲۰ هزار دلار را به حساب مهاجم مالیایی منتقل کرده است. این بدان معنی است که در حال حاضر دیاباته به غیر از مطالبات وکیلش، در فاصله سه روز مانده به مهلتی که باشگاه اعلام کرده بود، ۱۸۰ هزار دلار طلبکار است.

تلاش باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات این بازیکن ادامه دارد و آنها هنوز دو روز دیگر فرصت دارند اما در حالیکه هواداران این تیم نگران هستند تا شیخ هم به سرنوشتی مانند سرور جپارف، مامه تیام یا پاتوسی دچار شود، مشخص نیست ۱۸۰ هزار دلار باقی مانده برای هموار کردن مسیر ادامه همکاری با این مهاجم تا پایان روز پنج شنبه پرداخت خواهد شد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج