۹۹۳۶۸۸
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

توصیه یک نماینده درباره سرمایه‌گذاری در بورس

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: بدون تردید قیمت سهام بخشی از بازار سرمایه حبابی بیش نیست مردم همه تخم مرغ‌ها را در یک سبد نگذارند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: بدون تردید قیمت سهام بخشی از بازار سرمایه حبابی بیش نیست مردم همه تخم مرغ‌ها را در یک سبد نگذارند.

قاسم احمدی لاشکی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به منتخبان مجلس یازدهم گفت: حدود ۵۰ درصد از مردم در این دوره از انتخابات پای صندوق رای نیامدند و این خود پیام مهمی است. وظیفه است که این اعتماد آسیب دیده را احیا کرد پس خدمت باید برای هر دو طیف باشد چه آنان که عاشقانه پای صندوق آمدند و چه آنها که دلگیر بودند شاید اعتمادشان از مسئولان سلب شده بود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با بیان این که «نکند کسب مقام قدرت در انتخابات هیات رئیسه مجلس جدید موجب شکاف و اختلاف بین نمایندگان مجلس یازدهم شود» در این صورت مردم مایوس می شوند و فردا روز دوباره می گوییم چه زود دیر شد. انتظار است که با تمام توان و وفاق و همدلی در کاستن آلام مردم صبور گام بردارید و آنان را به آینده کشور امیدوار کنید.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس در مورد تاثیرات ویروس کرونا گفت: این ویروس آسیب های جدی به کشور و جهان وارد کرده است آسیب‌های جسمانی، روانی، آموزشی و فرهنگی، سیاسی و از همه مهمتر اقتصادی. باید دوران پسا کرونا را دریابیم. پیشنهاد می کنم در مجلس جدید کمیسیون مستقلی در رابطه با این موضوع تشکیل شود.

احمدی لاشکی با قرائت از یکی از بندهای نهج البلاغه گفت: ۱۷ و نیم میلیون نفر برای دریافت وام یک میلیون تومانی ثبت نام کردند یعنی بیش از ۵۰ میلیون نفر. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

وی با اشاره به افزایش نقدینگی بازار بورس نسبت به سپرده گذاری در بورس هشدار داد و گفت: قیمت سهام بخشی از بازار سرمایه بدون تردید حبابی بیش نیست و نگرانی جدی در مورد آینده سهامداران وجود دارد. من نمی گویم مردم سمت بورس نروند اما می گویم که نباید همه تخم مرغ ها را در یک سبد چید. رفتار شاخص های بورس در بخشی از بازارهای سرمایه متناسب با علم اقتصاد نیست و به این علت می گویم که احتیاط شرط عقل است. ممکن است این حباب به مردم خسارت وارد کند. دولت توصیه های دکتر پورابراهیمی، رنجبر زاده و عباس گودرزی را جدی بگیرند.

احمدی لاشکی در پایان نطق خود خواستار در دستور کار قرار گرفتن طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان شد و گفت: چرا این طرح سه فوریتی که با امضا حدود ۱۵۰ نماینده به هیات رئیسه تقدیم شده اعلام وصول نمی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب احمدی درصدبسیاربسیارکمی که شرکت کردن ازترس اون مهرکه توشناسنامشون میخاستن من خودباچندنفرکه صحبت کردم میگفت قراردادی هستم میترسم جذب نشوم هیچ کس نسبت به این افرادخوشبین نیست به دولت امیدی نیست مگ رخدای بزرگ کمک کنه وریشه ظلم راازروی زمین بردارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت .

    • بدون نام

      تو توسعه تو برای خودت نگهدار چرا به خودتون توسعه نمیکنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توصیه، نه توسعه

    • بدون نام

      حقوق بازنشستگان کشوری زیاد کنید با این تورم زندگی نم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا نماینگان تهران که با26درصد رای انتخاب شده اند برای ایران شاخ وشونه می کشند

      • بدون نام

        همه نماینده ها هنگام رای جمع کردن سنگ بازنشستگان به سینه میزنند امانمیتونندبه لاریجانی بگویند چه شد این لایحه که پیشنهاد کردیم البته اقایان دوست دارند بازنشستگان بافقر وبدبختی بمیرند وای به حالاتان که چطور میخواهید جواب دهید.

    • ح

      آقای نماینده شمالطفا پی کسب و کار خودت باش

    • بدون نام

      فیمت لوبیا عدس پراید دلار لوازم خانگی هیچ کدوم حباب ندارن
      فقط بورس حباب داره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج