۹۹۳۷۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نویل: لیگ برتر انگلیس را دیرترشروع کنید

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس از مسئولان اتحادیه کشورش خواست که به خاطر نگرانی‌های بابت شیوع ویروس کرونا در میان بازیکنان لیگ برتر مسابقات به ژوئیه موکول شود.

خبرگزاری فارس: گری نویل که اکنون به عنوان تحلیل گر مسائل فوتبال باشگاهی انگلیس فعالیت می‌کند، وضعیت را برای ادامه مسابقات فصل جاری به خاطر نگرانی بخشی از بازیکنان مناسب نمی‌بیند.

بعد از آنکه دولت انگلیس موافقت کرد بعد از هفته ها رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر از اواسط خرداد از سرگرفته شود، برخی از بازیکنان بابت ادامه کرونا و تهدیدات بهداشتی ابراز نگرانی کردند.

به این دلیل نویل، شاگرد اسبق سرآلکس فرگوسن در تیم منچستریونایتد به شبکه اسکای اسپورت کشورش گفت امکان دارد بازیکنان و باشگاه ها از ادامه فصل، دچار شوک شوند.

وی افزود:به نظرم در این حالت بی نظمی افزایش خواهد یافت. شاید بهتر باشد به جای آغاز ماه ژوئن یک ماه دیرتر یعنی از ژوییه، به فکر ادامه مسابقات باشیم.

پیش از اظهارات وی، جیمی کرگر، مدافع پیشین لیورپول عنوان کرد ۳ تا ۴ بازیکن در هر تیم از موضوع راه اندازی لیگ برتر واهمه شدید دارند.

نویل به همین خاطر ادامه داد: فکر می کنم اگر تعداد نفراتی را که کرگر گفته درست باشد، ۳ تا ۴ بازیکن در هر تیم نمی خواهند بازی کنند. این رقم درصدبالایی است که حدود ۲۵درصد در هر تیم می شود.

ستاره پیشین یونایتد و تیم انگلیس تصریح کرد: فشارهای اقتصادی افزایش یافته و یک مشکل عمده پزشکی و بهداشتی هست، اما می توان با بازیکنان تماس گرفت و به آنها اطمینان لازم در این زمینه داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج