۹۹۳۷۸۳
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

کمال: می‌خواهند با زرنگی، قهرمانی ما را بگیرند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسانی که خواستار تعطیلی لیگ هستند منافع باشگاه خود را در نظر گرفته‌اند و دغدغه آن‌ها سلامتی مردم نیست.

سایت باشگاه پرسپولیس: کمال کامیابی‌نیا درباره تعطیلی این روز‌های فوتبال و واکنش‌هایی که مربیان و بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی به این موضوع داشتند گفت: در روز‌هایی که می‌بینیم همه مشاغل کار خود را آغاز کردند فقط این فوتبال است که بلاتکلیف مانده و وضعیت ما مشخص نیست. الان هر جایی که می‌رویم تا ما را می‌بینند از وضعیت ادامه لیگ می‌پرسند. خیلی از مردم حتی کسانی که اهل فوتبال هم نیستند منتظرند تا بازی‌ها آغاز شود.

وی ادامه داد: الان در اکثر کشور‌ها قرار است بازی‌های لیگ ادامه پیدا کند. فکر کنم ۲ کشور لیگ خود را تعطیل کردند که قهرمان هم مشخص شده است. خیلی خوب است که تصمیم‌گیرندگان هم وضعیت فوتبال ما را مشخص کنند. الان می‌بینیم که خیلی از مراکز کار خود را آغاز کردند و به نظرم با رعایت نکات بهداشتی می‌توانیم ۹ هفته باقیمانده بازی‌ها را برگزار کنیم. باید باور کنیم که در این روز‌هایی که فوتبال تعطیل است خیلی‌ها اذیت می‌شوند.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه برخی از باشگاه‌ها ادعا کرده‌اند که پرسپولیس به دنبال قهرمانی بدون انجام بازی است گفت: اصلا این طور نیست. کسانی که خواستار تعطیلی لیگ هستند منافع باشگاه خود را در نظر گرفته‌اند و دغدغه آن‌ها سلامتی مردم نیست. ما تا اینجا زحمت کشیدیم و به صدر جدول رسیدیم و امتیاز راحتی به ما داده نشده است. به نظر من این باشگاه‌ها می‌خواهند زرنگی کنند و هم به قول خودشان جلوی قهرمانی ما را بگیرند و هم اینکه پول بازیکنان‌شان را ندهند. امیدوارم بازیکنان لیگ برتری گول این حرف‌ها را نخورند، چون این باشگاه‌ها قصد دارند با تعطیل کردن بازی‌ها به بازیکنان پول ندهند.

کامیابی‌نیا در ادامه انتقاداتش به این موضوع گفت: باید علاقلانه حرف زد. این بیماری امسال و سال آینده هم در کشور ما وجود خواهد داشت و تا زمانی که واکسن آن ساخته نشود وضعیت همین است. آیا قرار است لیگ فصل آینده هم برگزار نشود؟ نمی‌شود که این قدر راحت دنبال تعطیلی بازی‌ها باشند. الان مساجد هم با رعایت نکات بهداشتی باز شده‌اند. مترو مسافران زیادی را جا به جا می‌کند و فروشگاه‌های بزرگ مشغول به کار هستند. الان یعنی فقط فوتبال مشکل دارد؟ امیدوارم زودتر تصمیم گیری شود و از این بلاتکلیفی بیرون بیاییم.

وی درباره تمرینات خودش در این روز‌ها هم گفته: حدود ۳ هفته در خانه تمرین کردم، اما واقعا در منزل نمی‌توان به آمادگی کامل رسید. الان حدود ۲ هفته است که تمرینات انفرادی خودم را با شدت بیشتری پیگیری می‌کنم تا شرایط خوب بدنی خودم را حفظ کنم. برای آغاز تمرینات و بازی‌ها لحظه شماری می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ بدهد.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر به شرایط خوب گذشته برگردیم و مسابقات لیگ هم ادامه پیدا کند. اگر هم قرار است لیگ برگزار نشود پرسپولیس باید به عنوان قهرمانی برسد چرا که ۱۰ امتیاز از رقبای خود بالاتر هستیم و خواسته ما غیرمنطقی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد‌علی

      نه‌ عزیزم‌ میخوان‌ با‌ زرنگی‌ شمارو قهرمان‌ کنن

    • subasa ozara

      مفتخوریم حدی داره آخه

    • بدون نام

      نه عامو

    • بدون نام

      تا دولت روحانی هست نگران نباش قهرمانيد دادا

    • بدون نام

      باز تو حرف زدی لنگی متوهم؟؟؟ این جامهای اسنپی و بی ارزش فقط به درد لنگ میخوره

    • بدون نام

      مگه قهرمان شدین؟

    • کامران

      گمشو جام اسنپی ها !
      هرروزی داوری داخلی خارجی از گندکاریهای مدیران تون افشاگری می کنه.
      انشاالله با رفتن دولت ملعون ‌ووزیرش این جام ها هم تمام می شه؟

    • بدون نام

      احتمالا کرونا را تراکتوریها،سپاهانیها، تیمهای خوزستانی اوردند تا جلوی قهرمانی شمارا بگیرند.

    • بدون نام

      کدوم قهرمانی اسکل جان ده تا بازی مونده

    • داود ی استقلالی

      اخه سوراخی این قهرمانی هم به اضافه سال بعد ببینم ١۴٠٠به بعد هم از این زرهای مفت میزنی

    • ابوالفضل

    • چین ، قاتل بین المللی

      نه داداش . شماها میخواین با زرنگی و لمپن بازی در حالیکه ۹ تا بازی مونده ، جام رو مفت و مجانی بردارین و برین . درست مثل چند سال گذشته

    • باورصاد

      کمال جان اگرلیگ شروع بشه که خداکندبشود وجایگاه اصلی تیم کثیفت رده سوم جدول را می گیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج