۹۹۳۸۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: با کانته، چلسی ۱۲ نفره بازی می‌کند

آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی، از انگولو کانته، هافبک ملی‌پوش فرانسوی به عنوان یکی از بهترین بازیکنانی که در دوران مربیگری با آنها کار کرد، نام برد.

ورزش سه: آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی، از انگولو کانته، هافبک ملی‌پوش فرانسوی به عنوان یکی از بهترین بازیکنانی که در دوران مربیگری با آنها کار کرد، نام برد.

کانته که یکی از عوامل اصلی قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر در فصل ۱۶-۲۰۱۵ بود، در تابستان ۲۰۱۶ با انتقالی ۳۹ میلیون دلاری به چلسی پیوست و کمک کرد تا آبی‌های لندن در فصل ۱۷-۲۰۱۶، لیگ برتر را فتح کنند.

کونته که اکنون هدایت اینتر را برعهده دارد، دو فصل در چلسی با کانته کار کرد، معتقد است که با حضور این ستاره فرانسوی در زمین، به نظر می‌رسید که چلسی با ۱۲ بازیکن، بازی می‌کند.

او به اسکای اسپورتس گفت:" به نظر من، او می‌تواند در هر پستی در خط میانی بازی کند. ما در مورد یک بازیکن فوق‌العاده، یک بازیکن درجه یک، صحبت می‌کنیم. او با و بدون توپ فوق العاده است. وقتی انگولو کانته را در تیم‌تان دارید، مانند این است که با یک بازیکن بیشتر بازی می‌کنید. می‌توانید هر روز او را با لبخند ببینید. او آدم بسیار مثبتی است. او یکی از بهترین بازیکنانی است که در طول دوران مرییگری با آنها کار کردم."

کونته در سال ۲۰۱۸ و در حالی که با مدیران چلسی دچار مشکل شده بود، از این باشگاه جدا شد اما تاکید کرد که از دوره حضور در استمفوردبریج، تنها خاطرات خوب را به یاد می‌آورد.

" در مجموع، مربی یک باشگاه بزرگ بودن کار راحتی نیست. زیرا وقتی در یک باشگاه بزرگ کار می‌کنید، انتظارات بالاست. برای حفظ شغل‌تان، باید پیروز شوید. تجربه‌ام در چلسی فوق العاده بود. من خاطرات فوق‌العاده‌ای از ارتباط با بازیکنان، هواداران و باشگاه دارم. چلسی یکی از بهترین باشگاه‌های انگلیس در ۱۵-۱۰ سال اخیر است‌. آنها جام ‌های زیادی برده‌اند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج