۹۹۳۹۰۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

جنجالی‌ترین چهره فوتبال سوریه

عمر السوما ، یکی از بازیکنان سرشناس تیم ملی سوریه و عضو باشگاه الاهلی عربستان سعودی ، اظهارات جنجالی را در خصوص اتفاقاتی که در اردوی تیم ملی سوریه در خلال مسابقات جام ملت های آسیا افتاد مطرح کرد.

آی اسپورت: عمر السوما ، یکی از بازیکنان سرشناس تیم ملی سوریه و عضو باشگاه الاهلی عربستان سعودی ، اظهارات جنجالی را در خصوص اتفاقاتی که در اردوی تیم ملی سوریه در خلال مسابقات جام ملت های آسیا افتاد مطرح کرد.

السوما در مصاحبه ای با برنامه "InstaShow" که توسط کارگردان سیف الدین صبائی از طریق کانال ماهواره ای سوریه "سما" پخش می شود ، اعلام کرده است که بازیکنان اولین دلیل حذف تیم ملی سوریه از مرحله گروهی جام ملت های آسیا امارات ۲۰۱۹ بودند.

جنجالی‌ترین چهره فوتبال سوریه

روز شنبه 20 اردیبهشت السوما با بیان اینکه در خلال این مسابقات بازیکنان تیم ملی سوریه قبل از اینکه نگران نتایج تیم ملی باشند به دنبال افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام بودند و یا اینکه در پی مشورت با وکلای خودشان برای انتقال به یک باشگاه بهتر و تنها چیزی که اهمیت نداشت همان روحیه تیمی و آن انرژی کافی در اردو تیم برای حضور در چنین مسابقاتی بود.

این مهاجم گلزن باشگاه الاهلی ، که در سال 2017 و در مرحله مقدماتی جام جهانی به تیم ملی سوریه پیوست ، پیش از این به دلایل سیاسی فرصت حضور در تیم ملی را پیدا نمی کرد و حالا به یکی از منتقدان اصلی تیم ملی بدل شده است.

البته اختلاف بازیکنان تیم ملی سوریه چیز عجیبی نیست و این اختلافات از ژانویه سال گذشته در رسانه های داخلی و عربی به نوعی به گوش رسیده بود و این باعث شد ، رئیس ورزش سوریه ، رییس فدراسیون فوتبال سوریه فادی الدباس برای حل این اختلافات خودشان رابه امارات برسانند.

این اختلافات نیازبه مداخله فدراسیون سوریه برای حل مسائل ریزو درشت را داشت . به همین منظور فادی الدباس رییس فدراسیون با فراس الخطیب و عمر السوما تماس گرفت تا در مورد اختلافات بازیکنان این تیم درباره حق تصاحب بازوبند کاپیتانی تیم ملی بین احمد الصالح ، فراس الخطیب و عمر السومه صحبت کند.

این در شرایطی بود که فیراس الخطیب در این مسابقات قدیمی ترین بازیکن تیم سوریه بود و در صورت غیبت او این بازوبند قرار بود به احمد الصالح برسد. السوما اختلافات خود را با الخطیب پنهان نکرد و او قبل از عذرخواهی ، علناً او را به عامل تفرقه در تیم ملی متهم کرد و بازوبند کاپیتانی را در دیدار اول تصاحب کرد اما بعد از از دو شکست در دو دیدار اول بازوبند را واگذار کرد.

در نهایت اظهارات السوما (و انتقاداتی که او نسبت به سرمربی جدید تیم ملی نبیل معلول نیز به زبان آورد )فدراسیون فوتبال را مجبور کرد که یکشنبه 10 می ، بیانیه ای صادر کند و در آن ، آنچه را که این بازیکن از طریق رسانه های دولتی گفته است ، را رد کند.این اتحادیه اظهار داشت: سوما قبل از اظهارات خود با مطبوعات با فدراسیون ارتباطی برقرار نکرده است ، و این صحبت ها این تنها بیانگر دیدگاه شخصی وی می باشد.

گفتنی است السوما از باشگاه الفتوا فوتبال خود را آغاز کرد و در سال 2011 به باشگاه القادسیه کویت رفت و از آنجا به الاهلی عربستان سعودی پیوست و در این تیم تبدیل به یک ستاره شد و در عین حال به یکی از خطرناک ترین مهاجمان قاره آسیا تبدیل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جوانان ما جونشون برای مردم سوریه فدا میکنن اونوقت ورزشکارانشون جونشون برای عربستان میدن واقعا دل ادم میسوزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج