۹۹۴۰۷۳
۲۷ نظر
۵۰۰۴
۲۷ نظر
۵۰۰۴
پ

خاتمی: بهترین مدیریت کرونا در ایران انجام شد

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مدیریت ولایت همه امکانات را برای مقابله با کرونا به صحنه آورد گفت: بهترین مدیریت کرونا در ایران اسلامی انجام شد.

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مدیریت ولایت همه امکانات را برای مقابله با کرونا به صحنه آورد گفت: بهترین مدیریت کرونا در ایران اسلامی انجام شد.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی شامگاه سه‌ شنبه در مراسم احیای نخستین شب از لیالی قدر در مسجد امام خمینی(ره) کرمان اظهار داشت: شاکر خدا هستیم که بعد از ۸۰ روز از شیوع ویروس منحوس و جهانگیر کرونا توفیق پیدا کردیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امشب را احیا بگیریم.

وی با بیان اینکه از خدا می‌خواهیم به برکت خدا خدا گفتن‌های خالصانه مردم در این شب‌ها، شر این ویروس منحوس از سر بشریت کوتاه شود گفت: دعاها بی اثر نخواهد بود وقتی شفیعی چون فرق شکافته امام علی(ع) را به درگاه خداوند می‌برید.

امام جمعه موقت تهران با ابراز اینکه قرآن می‌فرماید "شما غرق در نعمت‌های خدا هستید و جهان ممکنات بر سر سفره خداوند است" افزود: نعمت وجود را مومن و غیرمومن، کافر و مسلمان، همه این نعمت را از خداوند دارند.

وی با بیان اینکه نعمت سلامتی که امروزه بیشتر اهمیت آن برای ما مملوس است نیز از خداوند است گفت: هر آنچه که داریم از هوایی که استشمام می‌کنیم تا انواع ارزاقی که تناول می‌شود همه از خداوند متعال است.

خاتمی با اشاره به اینکه توان شمارش نعمت‌های خداوند نیست و تنها در سوره نحل بیش از چهل نعمت خداوند برای بشر بیان شده است تصریح کرد: بعضی نعمت‌ها اختصاصی هستند که خداوند به ما می‌دهد.

وی با بیان اینکه روایت است که نعمت‌های خدا را بگویید تا عشق مردم به خداوند زیاد شود افزود: نعمت ولایت یک نعمت اختصاصی مردم ایران است و کشور ما کشور عشق علی(ع) است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شب نوزدهم، شب ضربت خوردن حضرت علی(ع) است گفت: در چنین شبی در ایران غوغاست و مردم ما به محض اینکه شنیدند مساجد بازگشایی شدند به پا خواستند تا عشق و ارادت خود به حضرت علی(ع) را ابراز کنند.

وی با بیان اینکه نخستین کسی که ابراز به اسلام کرد علی(ع) بود و ما به عشق به حضرت علی(ع) افتخار می‌کنیم ادامه داد: آن حضرت بعد از ابراز ارادت به اسلام پای اسلام ایستاد و بارها خود را سپر بلای پیامبر(ص) کرد و جان بر کف در خدمت پیامبر اکرم(ص) بود.

خاتمی با عنوان اینکه داستان لیله‌المبیت داستان جالبی است و علی(ع) به پیامبر(ص) فرمود "اگر شما جان سالم به در می‌برید من پیش‌مرگ شما هستم و جای پیامبر(ص) در بستر خوابید افزود: آن حضرت مبارز و جانباز بی‌بدیل در جنگ‌ها بود و تاریخ نوشته جای هزار ضربت شمشیر بر بدن علی(ع) بود.

وی با ابراز اینکه کشور ما کشور حضرت علی(ع)، فاطمه(س) و حسین(ع) است بیان کرد: در جای جای استان کرمان محبت عترت اهل بیت(ع) موج می‌زند که نعمت بسیار بزرگی است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نعمت همدلی، محبت و وحدت از نعمت‌های خاص ملت ایران است گفت: حضرت آقا یک جمله فرموند "رزمایش همدلی و کمک مومنانه راه بیفتد" یک موج در کشور راه افتاده و در نقاط مختلف کشور شاهد کمک‌های مومنانه مردم هستیم.

وی با عنوان اینکه ۷۳ بار در قرآن کلمه انفاق آمده و مردم ایران به‌خوبی این کلمه را تعبیر کردند افزود: نعمت سوم نعمت وجود رهبری در کشور است که مدیریت ولایت همه امکانات را به صحنه آورده است و در مدیریت کرونا بهترین مدیریت در ایران اسلامی انجام شد.

خاتمی با اشاره به اینکه نعمت چهارم نعمت امنیت است و قرآن نعمت امنیت را نعمت اول می‌داند گفت: امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که دارای امنیت و آرامش است و گاهی اوقات آنقدر سرشار از نعمت هستیم که این نعمت‌های الهی را نمی‌بینیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور بسیج شدند تا مراسم شب‌های قدر در امنیت کامل برگزار شود و نعمت بسیار بزرگی است ادامه داد: نعمت جلسات دینی و نعمت جماعت نیز از دیگر نعمت‌های خاص خداوند است که در این ۸۰ روز این نعمت الهی را خوب احساس کردیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مجالس مذهبی به انسان آرامش می‌دهد گفت: در روایتی پیامبر(ص) فرمود "از بوستان‌های بهشتی که همین مجالس مذهبی هستند استفاده کنید."

وی با بیان اینکه نعمت حاکمیت دین نیز نعمت خاص خداوند است افزود: اینکه نفر اول حاکمیت کشور دو ساعت مانده به اذان صبح تجهد دارد و با خدا ارتباط برقرار می‌کند.

خاتمی با ابراز اینکه امروز سرمان را بالا می‌گیریم و با افتخار می‌گوییم که تنها قانون اساسی داریم که بند بند آن دینی است گفت: یکی دیگر از نعمت‌های اختصاصی الهی در ایران نعمت انس با قرآن است.

وی با بیان اینکه نعمت انس با قرآن نعمت انس با دعا و توسل به اهل‌بیت(ع) نعمت بسیار بزرگی است افزود: در این شب‌ها با دعاهای خوب سرنوشت خودتان را خوب رقم بزنید و شاکر نعمت‌های الهی باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیکار

      خخخخخخخخخ
      تو که راست میگی...

    • بدون نام

      3ماهه نبودی

    • بدون نام

      دیدیم

      پاسخ ها

      • ..... به من نچسب ...

        ... باید ما این مدیریت مبارزه با .. کرونا.. را به تمامی نقاط جهان صادر کنیم.!

    • امیر

      به به تا الان کجا تشریف داشتی حضرت آقا...

    • فرهاد

      من با حمید هاشمی موافقم.

      پاسخ ها

      • حمید هاشمی

        مچچچچچکرم

    • بدون نام

      شماها
      مدیریت نکردید مردم درصحنه بودند

    • بدون نام

      حتماً بهش خوش گذشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاً

    • بدون نام

      واقعاً دولت و وزارت بهداشت و کادر درمان با توجه به تحریم ها و سنگ اندازی های بعضی از خدا بی خبران کاسبان تحریم و محتکران ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده ها خیلی خوب کار کردن که جای تشکر دارد

    • بدون نام

      سلام خسته نباشی انشاالله که بهتون خوش گذشته باشه

    • بدون نام

      خیلی هم خوب گفته امریکا ۸۰ هزار کشته داره که ربطی هم به تست زیاد نداره چون امار مبتلا به تست ربط داره نه کشته ها

      پاسخ ها

      • هستی

        آمار آمریکا رو دقیقتراز آمارخودشون دارن

    • بدون نام

      برای شماهااره

    • علی

      مردم ما شما را شناخته اند....حالا هم که آمدی فکر کردی کم کم داره محدودیت برداشته میشود خواستی از قافله عقب نمانی...

    • علی

      درود بر گر ونا

    • بدون نام

      خسته نباشی دلاور کجایی جویای حالتان هستیم

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخ تلخ

    • بدون نام

      راستشو بگو کجا رفته بودی:؟

    • بدون نام

      کدوم کشور در کرونا ارزش پولش ۴۰ در صد سقوط کرد

    • بدون نام

      حاج اقا تعطیلات خوش گذشت

    • بدون نام

      ازکرامات شیخ ما اینستکه عسل را میخورد و میگفت تلخ است

    • عباسی

      خسته نباشی دلاور...
      خوش اومدی به میدان..

      پاسخ ها

      • سارا...

        مگه تومیدونن اخه

    • مهدی

      خدا رو شکر که شما مبتلا نشدید، بقیه‌اش مهم نیست.

    • وانک علا خلق عظیم

      باشه عمو خاتمی همه گفتهای شماها مسؤلان درست است ولی کار پزشکان و پرستاران غیور انکار ناپذیر است دستشون درد نکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج