جاباما
۹۹۴۰۷۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

قدردانی نتانیاهو از اقدامات ضدایرانی آمریکا

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری مشترک با وزیر امور خارجه آمریکا، از اقدامات ضد ایرانی واشنگتن تشکر کرد.

خبرگزاری مهر: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری مشترک با وزیر امور خارجه آمریکا، از اقدامات ضد ایرانی واشنگتن تشکر کرد.

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا، پس از ورود به سرزمینهای اشغالی، به همراه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل، در کنفرانس خبری مشترک شرکت کرد و با اشاره به ایران گفت: من از مواضع بسیار عالی شما، رئیس جمهور ترامپ و دولت وی علیه ایران تقدیر می‌کنم که در وهله اول از توافق اشتباه و خطرناک ایران (برجام) خارج شدید و دوم اینکه فرمانده ایرانی (سپهبد سلیمانی) را حذف کردید و سوم اینکه طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران را که لحظه‌ای اقدامات تهاجمی خود علیه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و دیگران در منطقه متوقف نمی‌کند، پیش بردید و از این مواضع تقدیر می‌کنم. ما به گفتگوها برای چگونگی همکاری برای مبارزه، تقابل و پس زدن رفتارهای تهاجمی ایران در منطقه، سوریه و نقاط دیگر ادامه می‌دهیم.

وزیر خارجه آمریکا نیز در این کنفرانس خبری با تکرار اداعای واشنگتن علیه ایران و تلاش‌های دولت ترامپ علیه جمهوری اسلامی گفت که واشنگتن بخشی از کمپین کاهش منابع جمهوری اسلامی ایران که برای ضربه وارد آوردن به اسرائیل مورد استفاده قرار می‌داده، بود.

به ادعای پمپئو، کمپین کاهش منابع ایران نتیجه‌بخش بوده و آمریکا به این تلاش‌ها ادامه خواهند داد.

نتانیاهو در این کنفرانس خبری ضمن تقدیر از پمپئو برای سفر به اسرائیل در شرایط فعلی شیوع کرونا گفت: در واقع این (سفر) سندی بر قدرت ائتلاف میان ما و سندی بر تعهد محکم و قدرتمند رئیس‌جمهور ترامپ در قبال اسرائیل و تعهد آمریکا در قبال آن است.

نتانیاهو در ادامه با اشاره به محورهای مذاکرات خود با پمپئو گفت: مسئله اول بیماری کرونا است که بسیاری از کشورها با آن درگیر هستند. ما تمایل داریم در خصوص تقویت همکاری و مشارکت در مقابله با این ویروس گفت‌وگو کنیم.

نتانیاهو سپس به تشکیل کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: فرصتی پیش آمده که صلح و امنیت را بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که در دیدار ماه ژانویه با ترامپ حاصل آمد، تقویت کنیم. اینها تمامی چالش‌هایی هستند که با آن مواجه هستیم و اطمینان دارم که به واسطه ارتباط بسیار قوی میان اسرائیل و ایالات متحده آمریکا می‌توانیم در رسیدگی به آنها موفق شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران همچنان تاآخرزمان،پابرجاخواهدبود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج