۹۹۴۱۱۲
۱۵ نظر
۵۰۱۲
۱۵ نظر
۵۰۱۲
پ

وزیر بهداشت: مردم ما را روسفید کردند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم در رعایت نکات بهداشتی پیشگیری از کرونا در مراسم نخستین شب قدر گفت: این دلگرمی برای ما بود تا در مورد بازگشایی مراکز ورزشی، تمرین لیگ های ورزشی و برخی رستوران‌ها در خردادماه تصمیم گیری کنیم.

خبرگزاری ایرنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم در رعایت نکات بهداشتی پیشگیری از کرونا در مراسم نخستین شب قدر گفت: این دلگرمی برای ما بود تا در مورد بازگشایی مراکز ورزشی، تمرین لیگ های ورزشی و برخی رستوران‌ها در خردادماه تصمیم گیری کنیم.

سعید نمکی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: نخستین شب قدر امسال با همراهی و همکاری مردم عزیز به خوبی برگزار شد. پیش از این همکاران من ایراداتی برای برگزاری آن مطرح می کردند که با پروتکل هایی که در جلسات متعدد برای شهرهای سفید و غیر سفید در سراسر کشور تدوین شد تلاش کردیم این ایرادات را رفع کنیم.

وی توضیح داد: پروتکل های سختگیرانه جدیدی که با حضور متصدیان امور مساجد، ستاد نماز جمعه، بسیج و هیات امنای مساجد و بعضی از اماکن متبرکه در قسمت هایی قرمز تلقی نمی شوند، قرار داشتند.

وزیر بهداشت ضمن قدردانی و تشکر از همراهی مردم در رعایت نکات و مقررات بهداشتی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت در برگزاری مراسم، خاطرنشان کرد: شب گذشته مردم عزیز ما را در مقابل همه همکاران و کسانی که مواردی را مطرح می کردند، روسفید کردند و نشان دادند که می توان با انضباط و رعایت کامل اصول و پروتکل های بهداشتی این مراسم با عظمت را برگزار کرد.

وی شاهد این مدعا را ارسال گزارش ها و عکس هایی همکاران وزارت بهداشت از سطح شهر و استان ها عنوان کرد و اظهار داشت: این گزارش ها نشان داد که بجز یک مورد در یکی از شهرستان ها که سینی چای را در بیرون مسجد قرار داده بودند و این قدغن اعلام شده بود، بقیه اماکن در حداکثر رعایت اصول این مراسم با عظمت را برگزار کردند.

نمکی، این عملکرد بهینه مردم را راهکاری برای استمرار بازگشایی مراکز مذهبی و مساجد دانست و گفت: مردم دل ما را روشن کردند و امیداوریم با دعای خیر همه مردم و مشارکت آنان این بیماری را در سطح کشور کنترل و مهار کنیم.

وزیر بهداشت در باره پروتکل های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا نیز گفت: امروز نامه ای را خدمت وزارت ورزش و جوانان می فرستیم با این مضمون که در شهرهای غیر قرمز و نسبتا پرخطرتر هم ورزش های انفرادی برگزار شود.

وی افزود: برای تمرین های لیگ ها هم امروز تصمیم گیری خواهد شد و به مراکز ورزشی ابلاغ خواهد شد. همچنین درباره بازگشایی برخی رستوران ها و کسب کارها در خرداد ماه تصمیم هایی اتخاذ شده که اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کرونا

    • جوان

      همش دورغ

    • بدون نام

      بله .پس چی

    • بدون نام

      داداش ۲ هفته دیگه مشخص میشه که بازم گند زدید....

    • بدون نام

      چقدر چرت و پرت میگید مردم بیست درصد هم رعایت نمیکنند چی رو رو سفید کردن سنگ پای قزوین

    • ezzatolla

      مردم که همیشه روو سفیدن آیا شما نسبت به مردم و کاری که براشون کردید رو سفید هستید. من موندم با چه عقل و منطقی شماها اومدید و همه چیزرو بازگشایی کردید الان امارمون صفر شده یا نصف شده.

    • بدون نام

      اقای محترم امروز امارتان به دوهزار نفر مبتلا رسیده خواب هستین یا نه مارو خر فرض کردید روز به روز بیشتر مردم مبتلا به کرونا شدن چرا همه جارو باز کردین چرا از پست تون میترسین ها دوباره قرنطینه کنید لطفا از خواب بیدارشین

    • همیشه بهار

      اره دیگه شب های قدر روز قدس عید فطر ماه محرم اینا برگزار بشه جون مردم چه ارزشی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان اگر ولتون کنن، تو پارتی ها ولویین.اسم مسجد که میاد وحشت برتون میداره

      • بدون نام

        همه وجودم،فدای حسین و ایران

      • مهسا

        چرت و پرت نگو

      • بی نام

        موافقم.اصلا لزومی نداره مراسمات دست جمعی باشه

      • بی نام

        موافقم.اصلا لزومی نداره مراسمات دست جمعی باشه

    • بدون نام

      وشما هم مردم رو روسیاه کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گچ وذغال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج