۹۹۴۱۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هدیه ۱۰میلیون دلاری توییتر به سازمان شان پن

جک دورسی مدیر عامل توییتر و اسکوئر ۱۰ میلیون دلار به سازمانی که شان پن برای انجام تست کروناویروس تاسیس کرده، کمک کرد.

اعتمادآنلاین: جک دورسی مدیر عامل توییتر و اسکوئر ۱۰ میلیون دلار به سازمانی که شان پن برای انجام تست کروناویروس تاسیس کرده، کمک کرد.

این کمک که از طریق ابتکار «از کوچک آغاز کنید» دورسی انجام شده، به این سازمان که با عنوان CORE یا «تلاش نجات سازمان‌یافته محلی» فعالیت می‌کند اهدا کرده تا بتواند مکان‌های تست کووید-۱۹ بیشتری در جوامع محلی و روستایی در سراسر آمریکا افتتاح کند. این سازمان در حال حاضر در مناطق بزرگ شهری این مراکز را افتتاح کرده است.

هدیه ۱۰میلیون دلاری توییتر به سازمان شان پن

سازمان شان پن طی پنج هفته گذشته در سراسر کالیفرنیا مکان‌هایی برای گرفتن تست راه‌اندازی کرده و می‌گوید تا به حال به صورت رایگان 100 هزار تست انجام داده است. مکان‌های این سازمان در آتلانتا و دیترویت هم فعال هستند و به زودی مکان‌های جدیدی در نیواورلئان و ناواحو نیشن افتتاح می‌شود.

سازمان CORE که توسط شان پن و آن لی تاسیس شده، متمرکز بر خدمت‌رسانی به جوامع محلی آسیب‌پذیر و محروم است که از جمله آن‌ها می‌توان به گروه‌های با درآمد کم، جوامع رنگین‌پوستان و امدادرسانان و کارگران فصلی اشاره کرد.

ماه گذشته دورسی اعلام کرده بود یک میلیارد دلار از سهام خود در اسکوئر را به خیریه‌های مختلف اهدا می‌کند و تمرکز اصلی‌اش کمک به تلاش‌های مقابله با کووید-19 خواهد بود. او همچنین با بنیاد کلارا لایونل (CLF) متعلق به ریحانا همراه شده تا به صندوق شهردار لس‌آنجلس کمک مالی کند تا صرف کمک به قربانیان خشونت خانگی شود.

آن لی مدیر عامل و از ‌موسسان CORE در بیانیه‌ای گفت: جک دورسی انسانی با بینش ژرف است که همه‌ باید تلاش کنیم حمایت‌هایش را جبران کنیم تا مطمئن شویم مدل آینده‌نگر و بخشنده او می‌تواند راه را برای عصری جدید باز کند.

دورسی نیز گفت CORE یک نیروی خیر الهام‌بخش است. نه تنها در کاری که آن‌ها دارند برای افزایش ظرفیت تست گرفتن انجام می‌دهند، بلکه در نحوه انجام دادن این کار. رویکرد متن باز و کار آن‌ها برای دیگران دقیقا چیزی است که این کشور و جهان در حال حاضر به آن نیاز دارند.

این سازمان نخستین محل تست رایگان کووید-19 خود را روز سی‌ام مارس در لس‌آنجلس زیر نظر دفتر شهردار اریک گارستی و اداره آتش‌نشانی لس‌آنجلس افتتاح کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج