جاباما
۹۹۴۲۶۸
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

کرونا باعث جدایی کیم کارداشیان و همسرش می‌شود؟

برخی منابع آگاه و نزدیک به کیم کارداشیان و همسرش مدعی شده اند که احتمال جدایی این زوج در دوران قرنطینه کرونا بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. کارداشیان و کانی وست همسرش حدود شش سال است با یکدیگر زندگی می‌کنند، اما به نظرمی رسد زندگی مشترک آنان در یک قدمی جدایی است.

انتخاب: برخی منابع آگاه و نزدیک به کیم کارداشیان و همسرش مدعی شده اند که احتمال جدایی این زوج در دوران قرنطینه کرونا بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. کارداشیان و کانی وست همسرش حدود شش سال است با یکدیگر زندگی می‌کنند، اما به نظرمی رسد زندگی مشترک آنان در یک قدمی جدایی است.

دوران قرنطینه باعث تنش بین بسیاری از خانواده‌ها و زوج‌ها شده است و به نظر می‌رسد خانواده کارداشیان و وست نیز از این قانون نانوشته جدا نیستند.

کرونا باعث جدایی کیم کارداشیان و همسرش می‌شود؟

یک منبع آگاه و نزدیک به این خانواده می‌گوید: «کیم احساس می‌کند از دست کنی خسته شده و نیاز به فضای آزاد برای استراحت دارد. با این حال او سعی می‌کند یک مادر متعهد باشد و اسباب آرامش فرزندان خود را فراهم کند. او حتی روی تحصیلات خود در دانشکده نیز تاکید دارد. اما همه این کار‌ها بدون آن که فضایی برای خود در اختیار داشته باشد بسیار دشوار است.»

کرونا باعث جدایی کیم کارداشیان و همسرش می‌شود؟

یکی از دوستان کارداشیان نیز می‌گوید: «شخصیت کیم به نوعی است که از کنترل شدن توسط دیگران خوشش نمی‌آید و در نتیجه مایل است بخشی از زمان خود را تنها باشد. با این وجود مرتب توسط همسرش کنترل می‌شود.» برای اولین بار در ماه آوریل گزارش‌هایی منتشر شد که گویی مشکلی بین این ستاره دنیای سریال‌های عامه پسند و همسر خواننده وی وجود دارد. بر اساس این گزارش‌ها در تمام مدت قرنطینه دعوا‌هایی جدی بین کیم کارداشیان و همسرش وجود داشته است.

به اعتقاد بسیاری از افراد، دوران قرنطینه مطمئناً یک آزمایش جدی برای زوج‌ها بوده است و این زوج نتوانسته اند با شرایط قرنطینه کنار بیایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بالاخره که قرار بود از هم جدا بشن یه زمانی....این هالیوودیا سالیان طولانی باهم نمیمونن...تا الانشم ۶ سال باهم دوام اوردن شاهکاره

    • لاکپشت سبز

      من از خونه پرتش کردم بیرون

    • بدون نام

      چقد حالم ازش بهم میخوره ، خدایی حالا این شد خبر،قحطی انسان بود؟

    • ایرانی

      سر مردمو با چه چرندیاتی گرم میکتید !!! برو سراغ گزونی دلار و سفوط دستوری پول ملی اگه وجدان کاری دارید و بزدل نیستید و ایرانو دوست دارید ...

    • بدون نام

      پس دلار میاد پایین

    • بدون نام

      به درک که جدا بشن

    • بدون نام

      خبری بہ توچی

    • بدون نام

      شوهرشو وووووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج