۹۹۴۲۸۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

بیل گیتس سرعت آزمایش کرونا را افزایش می‌دهد

بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت اعلام کرده است که با توجه به روند آهسته و ضعیف پاسخدهی مسئولان دولت ایالات متحده به درخواست آزمایش کرونا، بودجه جدیدی را برای آزمایش COVID-۱۹ در خانه اختصاص می‌دهد. سیستم آزمایش خانگی مورد نظر وی در حال حاضر روزانه ۳۰۰ نفر را آزمایش می‌کند.

انتخاب: بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت اعلام کرده است که با توجه به روند آهسته و ضعیف پاسخدهی مسئولان دولت ایالات متحده به درخواست آزمایش کرونا، بودجه جدیدی را برای آزمایش COVID-۱۹ در خانه اختصاص می‌دهد. سیستم آزمایش خانگی مورد نظر وی در حال حاضر روزانه ۳۰۰ نفر را آزمایش می‌کند.

بیل گیتس اعلام کرده است که در بودجه برنامه جدید اسکن COVID-۱۹ در سیاتل کمک می‌کند. اسکن به سیستم شبکه ارزیابی کرونا ویروس (SCAN) گفته می‌شود و نمونه‌های ترشح بینی خانگی را برای افراد به منظور نمونه برداری و نظارت بر شیوع کروناویروس می‌فرستد.

گیتس گفت: اسکن در حال حاضر روزانه ۳۰۰ نفر را اسکن می‌کند، ولی وی قصد دارد تعداد آزمایش‌ها را افزایش دهد. بیل گیتس میلیاردر و نیکوکار مایکروسافت برنامه جدید "نظارت بر بیماری" را تأمین می‌کند که بخشی از جمعیت سیاتل را برای COVID-۱۹ آزمایش می‌کند.

بیل گیتس سرعت آزمایش کرونا را افزایش می‌دهد

گیتس در یک پست وبلاگی روز سه شنبه گفت که این امر مستلزم ارسال آزمایشات شهروندان سیاتل است که می‌توان آن‌ها را در خانه بررسی کرد. افراد باید نمونه‌های بینی را به آزمایشگاه بفرستند، حتی اگر علائمی نداشته باشند. گیتس برای تأمین بودجه تلاش این تیم، وعده داده است. نتایج آزمایش و یک دسته از اطلاعات دیگر شامل سن، جنس، نژاد، کد پستی و شرایط اساسی بهداشتی، توسط محققان، مدل سازان داده‌ها و مقامات بهداشت عمومی برای بررسی شیوع COVID-۱۹ و شناسایی جمعیت در معرض خطر استفاده خواهد شد.

گیتس نوشت: «این نتایج آزمایش توسط مدل سازان بیماری تجزیه و تحلیل می‌شود تا زنجیره‌های انتقال ویروس را ترسیم کنند. با بررسی امضای ژنتیکی یک عفونت، آن‌ها می‌توانند تشخیص دهند که آیا این یک معرفی جدید برای منطقه است یا بخشی از انتقال محلی است. "آن‌ها همچنین می‌توانند از داده‌ها برای تخمین شیوع بیماری استفاده کنند و مدل‌هایی بسازند تا ببینند ویروس چگونه به برخی از اقدامات مانند بسته شدن مدرسه و مسافت فیزیکی پاسخ می‌دهد.»

گیتس همچنین از سیستم آمریکا انتقاد کرد که بیش از ۲۴ ساعت زمان دارد تا نتایج آزمایش را به مردم برگرداند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاکدل

      بعد بگین پول بده
      سرعت کارو میبره بالا

    • بدون نام

      جات تو دل بهشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج