۹۹۴۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

رئیس کل بانک مرکزی:

کاهش قیمت طلا و ارز تا پایان هفته

رئیس کل بانک مرکزی که اخیرا از سفر یک هفته ای اجلاس صندوق بین‌المللی پول بازگشته و با افزایش نرخ ارز مواجه شده است، گفت: از امروز راسا وارد مهار نرخ ارز شدم و انشاء‌الله تا پایان هفته افزایش نرخ‌های ارز و طلا را در هم خواهیم شکست.

رئیس کل بانک مرکزی که اخیرا از سفر یک هفته ای اجلاس صندوق بین‌المللی پول بازگشته و با افزایش نرخ ارز مواجه شده است، گفت: از امروز راسا وارد مهار نرخ ارز شدم و انشاء‌الله تا پایان هفته افزایش نرخ‌های ارز و طلا را در هم خواهیم شکست.

محمود بهمنی در پاسخ به این سؤال که چرا نرخ ارز افزایش یافته گفت: از امروز راسا وارد این مسئله شدم و جلسه گذاشتم و نرخ ارز و سکه را زیر نظر گرفته‌ام. انشاء‌الله تا پایان هفته افزایش نرخ‌های ارز و طلا را در هم خواهیم شکست.

وی گفت: همکاران عزیز رسانه های گروهی در تماس هایی که با من داشتند، نسبت به تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ساخت مسکن اعتراض داشتند و غالبا می گفتند زمین یا واحدی برای ساخت ندارند و در عمل نمی توانند از این تسهیلات استفاده کنند. من هم دستور دادم این موضوع در دستور کار قرار گرفته و شامل خرید مسکن نیز بشود.

وی تاکید کرد: چرا بر سر خبرنگاران منت می گذاریم که به شما تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مسکن می دهیم ولی‌این قشر زحمتکش و پر استرس نتوانند از آن استفاده کنند.

بهمنی یادآور شد: با درک شرایط خبرنگاران، مترجمین رسانه‌ها، دبیران، سردبیران، مدیران و سایر قشرهای زحمتکش رسانه‌ها به شما اطمینان می دهم در آینده نزدیک تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی شامل خرید مسکن نیز خواهد شد .

وی اظهار داشت: اکثر خبرنگاران زحمتکش کشورمان فاقد زمین و یا واحد مسکونی برای ساخت هستند. بنابر این پیشنهاد کردم که این موضوع در دستور کار قرار گیرد و تسهیلات ساخت شامل تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی خرید نیز گردد. انشاء‌الله بتوانیم در آینده نزدیک با خبری خوش، این تسهیلات را شامل خرید مسکن هم بکنیم تا عزیزانمان در رسانه‌های گروهی بتوانند با حداقل مشکلات صاحب مسکن شوند.

وی در پایان گفت: قطعا یکی از دغدغه های خبرنگاران معضل مسکن است و با رفع آن امنیت فکری لازم برای ایفای وظایف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی فراهم خواهد شد.به خبرنگاران و همکاران رسانه های جمعی اطمینان می دهم نگران این موضوع نباشند. این مشکل را به زودی رفع خواهیم کرد.

وی در پایان یادآور شد: به زودی درباره دستاوردهای حضور و برنامه های جمهوری اسلامی ایران در اجلاس اخیر صندوق بین المللی پول اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع : فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کاهش قیمت طلا و ارز تا پایان هفته


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج