۹۹۴۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افتتاح ۱۵ کیلومتر نیمه جنوبی خط ۳ مترو

شهردار تهران از افتتاح نیمه جنوبی خط ۳ مترو در فروردین ماه سال ۹۳ خبر داد و گفت: بهره برداری از ۱۵ کیلومتر مترو، عیدی شهرداری به شهروندان پایتخت است.

خبرگزاری ایرنا: به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، محمدباقر قالیباف در حاشیه بازدید از جشنواره اقوام ایرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بالغ بر ۱۰ مکان اسکان موقت در ورودی شهر تهران فراهم و بیش از ۱۲۰ نقطه اطلاع رسانی و اجرای برنامه های متعدد فرهنگی، هنری، اجتماعی در بوستان های شهر و نقاط برجسته شهر مانند حرم مطهر امام راحل، بوستان ولایت، برج میلاد و سایر بوستان های شهر در ایام نوروز در حال اجراست.

وی افزود: در سال جاری فرصت های بسیار متنوعی در بخش اوقات فراغت شهروندان و مسافران و گردشگران در قالب تورهای یک روزه و نیمروزه ویژه تهران گردی تدارک دیده شده تا گردشگران و مسافران نوروزی از مراکز برجسته و مکان های فرهنگی و هنری و تفریحی شهر تهران بازدید کنند.

به گفته شهردار تهران شهرداری با برنامه ریزی های انجام شده فرصت مناسبی برای شهروندانی که مایلند با استفاده از حمل و نقل عمومی رایگان و یا با نصف قیمت از مراکز تفریحی بازدید کنند را فراهم کرده است.

قالیباف به بازماندگان در راه و بی خانمان های شهر نیز اشاره کرد و گفت: همه ساله در عید بصورت ویژه به بی خانمان های شهر توجه شده و تلاش می شود غذا و شرایط مناسب تری برایشان فراهم شود.

شهردار تهران در پاسخ به اینکه پیرو نام گذاری سال ۹۳ به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبری، چه اقداماتی از سوی شهرداری تهران صورت خواهد گرفت، گفت: در سنوات گذشته در حوزه مدیریت جهادی اقداماتی از سوی شهردار تهران انجام دادیم و این باور در شهرداری وجود دارد که با روحیه جهادی می توانیم بر مشکلات فایق آییم.

قالیباف ادامه داد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بطور جدی برنامه هایی را در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۳ دنبال خواهیم کرد که در فرصتی مناسب تر اقدامات شهرداری را در حوزه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی بازگو خواهم کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان تهرانی تغییرات بسیار چشمگیری را در حوزه فرهنگ در شهر تهران شاهد خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج