۹۹۴۳۰۶
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

غیر رسمی؛ زمان شروع لیگ برتر مشخص شد

یک منبع آگاه خبر از قطعی بودن شروع دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بعد از ماه مبارک رمضان داد.

خبرگزاری ایلنا: پس از بررسی‌های متعدد نهادهای ذیربط و هماهنگی‌های انجام شده در نهایت تاریخ شروع لیگ برتر و آغاز تمرینات تیم‌ها تعیین شد و به زودی رسماً اعلام خواهد شد.

طبق گزارشی که توسط منابع آگاه به ایلنا رسیده قرار است زمان بازگشایی ورزشگاه‌ها و صدور مجوز تیم‌ها برای برگزاری تمرینات گروهی از ۶ خرداد باشد و تیم‌ها پس از ۲ هفته تمرین از تاریخ ۲۰ خرداد مسابقات را شروع کرده و با برنامه‌ای فشرده ۹ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر برگزار شود.

به گزارش ایلنا، در این میان تغییراتی در قوانین و شرایط برگزاری مسابقات هم اعمال خواهد شد که با نظر فیفا صورت می‌گیرد و یکی از آنها که تا کنون قطعی شده اجازه انجام ۵ تعویض در طول زمان بازی است تا فشردگی بازی‌ها آسیب کمتری به بازیکنان بزند.

برنامه مسابقات به همراه ابلاغیه تاریخ شروع تمرینات و مسابقات به زودی رسماً از سوی مراجع ذیربط اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین طبق گزارشات رسیده قرار است ۵ هفته ابتدایی بدون حضور تماشاگران باشد و پس از آن با توجه به وضع موجود در مورد هفته‌های بعد تصمیم‌گیری خواهد شد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد روزهای پایانی دوری از فوتبال و لیگ برتر را در پیش داریم و به زودی مسابقات از سر گرفته خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی ها برای دیدن بازیها عادت دارند دو کیلو تخم افتاب گردان و سه کیلو تنقلات مختلف دیگر..همراه با ده پانزده نفر ازدوستان هوادار تو یه خونه مجردی با یه سالن حداکثر پنجاه متری به تماشای فوتبال بنشینند و همونجا احیانا و گاها حتماً کرونا را اشاعه بدهند و بعد هر کدام دیگران را و دیگران بقیه را و باز آش همان آش و کاسه همان کاسه ونقطه سر خط ومجددا هزینه درمان از جیب ملت وخستگی کادر درمان وسپس قرنطینه اجباری وتا ثریا..این مسئله در خوزستان بیشتر خودش را نشان میده وآبادان برزیلته و وووو.اینجوری هیچوقت کرونا از بین نخواهد رفت و اینقدر کشدار بشه که اقتصاد مملکت را فلج کند

      پاسخ ها

      • حامد.

        چقدر تابلوئه که یه کیسه کش بدبخت هستی.
        خو نظرت چیه؟؟؟
        همه چی تعطیل شه؟؟؟
        یا فقط فوتبال؟؟
        معلومه جیباتم پر پوله که انقدر حرفای قشنگ قشنگ میزنی.

      • حمزه

        اگه قراره به این باشه,برا دیدن سریال و برنامه هم همین,کار رو میکنن , حالا بخاطر جنابعالی میگیم کسی تخمه نشکنه , نچسب

    • بدون نام

      دقیقا درست میگی و ای ادمای خودخواه حاظرند بمیرند ولی فوتبال را ببینند چه میشه کرد با بااین جور ادما میشیم هشتادوسه میلیون ودریغ از تفکر و عقل..اینا مثل کاسکو میمونندو که هم باید بسازیم هم بسوزیم

    • بدون نام

      احسنت..ازهمین الان دم خروس زد بیرون و معلوم شد که اینهایی که بهشون برخورده و براشون دیدن فوتبال مهم تر از جان مردم است دست به اعتراض زدن واز این دست ادم ها هم کم نیستن وفدراسیون باید تمهیداتی اتخاذ کنه وگرنه امار کرونا میره بالا .جهت اطلاع ستاد کرونا و مسئولین مربوطه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج