جاباما
۹۹۴۳۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پول برسد هم برانکو نمی‌گیرد!

پرسپولیسی‌ها بعد از حدود ۲ ماه کلنجار رفتن با شرکت‌های مختلف و فسخ قرارداد با آتیه‌داده‌پرداز برای انتخاب یک کارگزار جدید و بهبود شرایط مالی برای حل مشکلات مالی جاری در این باشگاه، با هماهنگی وزارت ورزش و توافق بر سر بندهای جدید قرارداد، بار دیگر با ژست پیروزی مقابل دوربین‌های عکاسان و خبرنگاران قرار گرفتند و با آتیه‌داده‌پرداز قرارداد جدیدی را به امضا رساندند

فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها بعد از حدود ۲ ماه کلنجار رفتن با شرکت‌های مختلف و فسخ قرارداد با آتیه‌داده‌پرداز برای انتخاب یک کارگزار جدید و بهبود شرایط مالی برای حل مشکلات مالی جاری در این باشگاه، با هماهنگی وزارت ورزش و توافق بر سر بندهای جدید قرارداد، بار دیگر با ژست پیروزی مقابل دوربین‌های عکاسان و خبرنگاران قرار گرفتند و با آتیه‌داده‌پرداز قرارداد جدیدی را به امضا رساندند؛ قراردادی که به‌نظر می‌رسد اگر طرفین بر بندهای آن تاکید داشته باشند و به آن عمل کنند، بتواند در آینده‌ای نزدیک قرمزپوشان تهرانی را از شر بدهی‌های ریز و درشت به نفرات داخلی و خارجی خلاص و خیال هواداران این تیم را هم از بابت حفظ نفرات تاثیرگذار تیم‌شان راحت کند.

حالا این سوال مطرح شده که چه زمانی قرار است بدهی به برانکو و دستیارانش پرداخت شود تا این مربی محبوب بعد از حدود یک‌سال دوندگی بتواند به حق‌الزحمه خود برسد و خیال سرخ‌ها را از این بابت راحت کند.

سرنوشت اعتراض به حکم فیفا چه می‌شود؟

ظاهرا بعد از مدت‌ها تاخیر، چند روز قبل تفسیر حکم محکومیت پرسپولیس در پرونده‌های برانکو و دستیارانش به باشگاه رسیده و آنها از تاریخ ابلاغ این حکم ۲۱ روز فرصت دارند اعتراض خود را به دادگاه CAS ببرند. اما بعد از اینکه مشخص شد پرسپولیسی‌ها در طول یک‌سال ۱۱۰ میلیارد درآمد از طریق کارگزار کسب خواهند کرد، این سوال به وجود می‌آید که چرا باید هزینه‌ای اضافه برای اعتراض به این حکم انجام شود و چه بهتر که بعد از اولین پرداختی این پرونده در فیفا مختومه شود تا هم سرخ‌ها بیش از این شرمنده مربی موفق خود نباشند و هم خیال هواداران از بابت مشکلات احتمالی آینده راحت شود.

در این خصوص با مهدی خواجه‌وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس دقایقی کوتاه صحبت کردیم. او درخصوص آینده اعتراض به این پرونده‌ها به «فرهیختگان» گفت: «اول از همه خدا را شکر می‌کنم که وضع پرسپولیس از لحاظ اسپانسرینگ مشخص شد و با برنامه‌ریزی بهتر می‌توانیم مشکلات موجود را اداره کنیم. اما درخصوص پرونده برانکو و دستیاران‌شان باید عرض کنم که بنده به‌عنوان یک عضو حقوقی و به دلیل ماهیت کاری‌ام باید روند قانونی پرونده‌ها را دنبال کنم و به‌همین دلیل درحال جمع‌آوری مدارک و تکمیل اعتراض برای ارسال به فیفا هستیم.» با توجه به اینکه پرسپولیس توانسته منابع مالی مناسب را جهت پرداخت بدهی‌هایش فراهم کند، شاید اعتراض به این پرونده‌ها هزینه‌های اضافه‌تری بر دوش باشگاه بگذارد. معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «تا امروز دستورالعمل یا رویکرد جدیدی درخصوص پرونده‌های جاری در فیفا اتخاذ نشده و این یعنی ما باید مثل گذشته کارها را پیش ببریم و به‌محض اینکه تصمیم جدیدی گرفته شود، قطعا می‌توانیم راه را تغییر بدهیم.»

قسط اول به برانکو نمی‌رسد

آن‌طور که از توافقات حاصل بین کارگزار برند پرسپولیس و باشگاه شنیده می‌شود، سرخ‌ها تا پایان خرداد مبلغ ۳۵ میلیارد تومان دریافت خواهند کرد که البته این پول طی سه قسط به حساب پرسپولیسی‌ها واریز خواهد شد و اولین دریافتی باشگاه تا چند روز آینده صورت می‌گیرد، اما با توجه به اینکه احتمال شروع تمرینات تا چند روز آینده وجود دارد و بازیکنان تهدید کرده‌اند که اگر دریافتی‌شان به ۷۵ درصد نرسد تمرین نمی‌کنند، اولین هدف رسول‌پناه واریز طلب بازیکنان به حساب‌شان و همچنین پرداخت بدهی رضایتنامه گل‌محمدی به شهرخودرو است و رسیدگی به پرونده‌های فیفا در اولویت دوم قرار دارد.

ظاهرا در این شرایط مدیران پرسپولیس به خواجه‌وند اعلام کرده‌اند که همچنان پرونده‌های شکایت را در فیفا مدیریت کند تا آنها زمان کافی را برای تهیه پول این بدهی‌ها داشته باشند.

مذاکره رودررو با پروفسور این‌بار با جیب پُر!

اما شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس حاکی است بعد از اعتراض به حکم فیفا درخصوص پرونده‌های برانکو و دستیارانش قصد دارد هرطور شده با شخص برانکو پای میز مذاکره بنشیند که البته برای اینکه پروفسور را متقاعد به این کار کند، کار سختی را پیش‍رو خواهد داشت.

ظاهرا رسول‌پناه و رغبتی طی روزهای آتی قصد دارند یک نماینده برای مذاکره با برانکو انتخاب کنند تا آنها برانکو را متقاعد کنند برای رسیدن به یک تفاهم جدید پای میز مذاکره بنشیند. البته این‌بار با دفعات قبلی یک تفاوت بزرگ دارد و آن این است که سرخ‌ها این دفعه با جیب پر به دیدار پروفسور می‌روند و این می‌تواند او را متقاعد کند که برای یک توافق جدید مذاکراتش را با پرسپولیسی‌ها از سر گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک جاآقای امیری گفته من بابازیکنان درتماس هستم همه دارندتمرین میکنند،، اینجاگفته شده بازیکنان پرسپولیس تاپول نگیرندتمرین نمی کنند!!!واله ادم گیج میشود،، پشت این حرفهاچی نهفته است ؟؟فوتبال هم شده تماما سیاست بازی ،،آقامااین مدل حرف زدن رادوست نداریم ،،بازبان ساده صحبت کنید،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج