۹۹۴۴۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شوچنکو: دوست دارم هدایت میلان را برعهده بگیرم

سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین از علاقه‌اش برای سرمربیگری میلان سخن گفت.

خبرگزاری تسنیم: آندری شوچنکو که بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ برای میلان بازی می‌کرد و با این تیم یک قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا را تجربه کرد، در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی گفت: میلان همیشه در قلب من جای دارد و روزی زمانی که تصمیم به تغییر بگیرم، دوست دارم هدایت میلان را برعهده بگیرم.

اسطوره باشگاه میلان که از سال ۲۰۱۶ هدایت تیم ملی فوتبال اوکراین را برعهده دارد، با ابراز امیدواری از اینکه روسونری با از سرگیری مسابقات سری A عملکردی بهتری داشته باشد، خاطرنشان کردم: ما باید فصل را در بهترین جایگاه ممکن به پایان ببریم. تمامی بازیکنان هم بهترین عملکرد خود را با احترام به هواداران به نمایش خواهند گذاشت. سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد و چه آینده‌ای در انتظار باشگاه میلان است.

مهاجم پیشین چلسی که در حال حاضر در انگلیس زندگی می‌کند، همچنین در ماه مارس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»،‌درباره وضعیت به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا گفته بود: من در نزدیکی لندن و خارج از شهر زندگی می‌کنم. تقریبا ۱۰ روزی است که در قرنطینه هستم. ما این لحظات دشوار را با امید سپری می‌کنیم، امید به اینکه اوضاع بهتر شود. تنها راه‌حل این است که به قوانینی که توسط دولت وضع شده، احترام بگذاریم، در خانه بمانیم و این فرصت را به پزشکان بدهیم که کارشان را انجام دهند. پزشکان، پرستاران و داوطلبان در سراسر جهان در حال انجام کاری بزرگ هستند. از تمامی آنها بابتی کاری که برای ما می‌کنند، قدردانی می‌کنم. شما قهرمانان واقعی ما هستید.

شوچنکو ۴۳ ساله در بخش دیگری از صحبت‌هایش یادآور شده بود: من وضعیت مشابهی را وقتی که ۹ ساله بوده‌ام، تجربه کرده بودم، زمانی که نیروگاه چرنوبیل دچار انفجار و آتش‌شوری شد (این انفجار باعث پخش مواد رادیواکتیو در بخش بزرگی از غرب شوروی سابق و قاره اروپا شد). لحظات دشواری بود. حالا هم تنها راه‌حل اعتماد به تصمیمات دولت است. نباید کارهای احمقانه انجام دهیم، به خصوص عدم ترک خانه.

وی ادامه داد: ما نمی‌دانیم که ناقل ویروس هستیم یا خیر، خیلی از مردم ممکن است که مبتلا و ناقل این ویروس باشند و بدون هیچ علائمی آن را به دیگران انتقال دهند. ما نباید تنها به خودمان فکر کنیم چون ممکن است خیلی از افراد دیگر را به ویروس کرونا مبتلا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج