۹۹۴۴۶۵
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

مدیران لیگ برتری علیه بن‌سلمان و نیوکاسل

هنوز هم انتقال سهام نیوکاسل به محمد بن‌سلمان نهایی نشده، چرا که باشگاه‌های لیگ برتری و خیلی‌های دیگر مخالف حضور او در انگلیس هستند.

خبرورزشی: وضعیت نامشخص این روزهای انگلیس به خاطر شیوع ویروس کرونا باعث شده تکلیف انتقال سهام باشگاه نیوکاسل به بن‌سلمان هم به تأخیر بیفتد. این روند اداری اگرچه طول می‌کشد اما باید بالقوه شاهزاده سعودی را مالک جدید باشگاه نیوکاسل بدانیم. هرچند این مالکیت هنوز به مرحله قطعی نرسیده با حواشی همراه شده و ظاهراً صدای اعتراض مدیران لیگ برتری را درآورده است، البته در خفا!

۱۰ باشگاه لیگ برتری علیه بن‌سلمان

بن‌سلمان اگرچه وزیر دفاع کشورش است و رد پایش در بسیاری از اتفاقات و آشوب‌های منطقه دیده می‌شود اما هنوز با راه و رسم تیم‌داری در لیگ جزیره آشنا نیست. شاید او همین حالا هم از باشگاه‌های لیگ برتری بابت چالش جدیدش پیام تبریک دریافت کند اما این همه واقعیت نیست. به نوشته روزنامه سان، ۱۰ باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه به اتحادیه فوتبال انگلیس از این نهاد درخواست کردند تا با ورود بن‌سلمان به فوتبال این کشور مخالفت کند. این ۱۰ باشگاه که اسمشان هم مشخص نیست در پیامی به مایک اشلی، از مالک آمریکایی باشگاه نیوکاسل هم تقاضا کردند تا مجدداً پیشنهادات مالی خریداران را بررسی کند و در تصمیمش مبنی بر فروش سهام به بن‌سلمان تجدید نظر کند.

بن‌سلمان بازار خراب‌کن است!

اما به راستی دلیل این مخالفت چیست؟ این ۱۰ باشگاه لیگ برتری اعتقاد دارند با ورود بن‌سلمان به فوتبال جزیره باید شاهد افزایش قیمت‌ها بود. افزایش قیمت تبلیغات، بازیکنان و... چیزی است که نگرانی این تیم‌ها را در پی داشته است. به هر حال آنها می‌دانند تیم مدیریتی که بن‌سلمان برای اداره نیوکاسل درنظر گرفته افراد صاحب منصب بزرگ‌ترین شرکت‌های نفتی جهان و پر نفوذ کشور عربستان هستند. به همین خاطر از حالا بابت خطرات احتمالی هشدار داده‌اند.

اقدام قانونی علیه یک فعالیت غیرقانونی

اما لیگ برتری‌ها فقط به هشدار بسنده نکرده‌اند و دنبال پیدا کردن مدرک علیه بن‌سلمان و عربستانی‌ها هستند که به جاهای خوبی هم رسیده‌اند. عده‌ای از وکلای تیم‌های لیگ برتری به مدارکی دسترسی دارند که مرتبط با پرونده شبکه «بی‌آوت‌کیو» عربستان است. شبکه‌ای که به طور غیرقانونی بازی‌های ورزشی را پخش می‌کرده و احتمال دارد سرنخ آن به بن‌سلمان و دار و دسته‌‌اش وصل شود. اگر این اتفاق هم نیفتد حرکت غیرقانونی عربستانی‌ها توجیه خوبی برای عدم صلاحیت تیم‌داری بن‌سلمان خواهد بود.

بازار خاورمیانه در خطر

همه اینها دلیلی است برای اینکه بازار خاورمیانه از هر لحاظ برای انگلیسی‌ها در خطر است. با ورود بن‌سلمان به فوتبال انگلیس احتمال دارد فروش پیراهن، پخش بازی‌ها، تبلیغات و... در انحصار عربستانی‌ها و تعیین قیمت‌ها از سوی آنها دربیاید؛ چیزی‌ که انگلیسی‌ها را بدجور نگران کرده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زرد طلایی

      اسلام علا محمد ابن سلمان ال سعود

    • بدون نام

      ده باشگاه یعنی ده باشگاه دیگه راضی هستن شما هم خودتون ناراحت نکن داداش اونا صلاح خسروان خودشون بهتر از من وتو میدونن

      پاسخ ها

      • تع

        شمام نظر نده به توچه.ده باشگاه ناراضي یعنی نه باشگاه حرفی نزدن هنوز یه باشگاه تقریبا راضي هست.ولی کور هم میدونه اینکار اشتباهه

    • بدون نام

      فعلاکه مدیریت عربا یک دمشون گرم

    • king

      روزنامه ها از ما واز لیگ ما چه میگویند ،، بن سلمان به ما چه؟؟
      راستی تو کشورمان چندتا خاشقچی بی سروصدا سرشون زیر آب رفت ؟؟؟
      استخر فرح

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج