۹۹۴۶۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیش‌بینی تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه آینده

سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌های پراکنده در برخی مناطق کشور تا چهارشنبه آینده و کاهش دما در نوار شمالی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌های پراکنده در برخی مناطق کشور تا چهارشنبه آینده و کاهش دما در نوار شمالی خبر داد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در ارتفاعات البرز واقع در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلام و مارندران،‌همچنین در جنوب شرق به ویژه در ارتفاعات کرمان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا علاوه بر مناطق فوق در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود و در استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش نسبی دما و وزش باد جنوبی پیش بینی شده است.

بعدازظهر یکشنبه آینده با نفوذ هوای خنک، کاهش دما در نوار شمالی کشور به ویژه استان‌های ساحلی خزر و بارش در سواحل شمالی و خراسان شمالی پیش بینی می‌شود. همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش‌های پراکنده پبی بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی دوشنبه آینده علاوه بر تداوم بارش در استان‌های شمالی، در کل دامنه‌های جنوبی البرز، برخی مناطق شمال شرق و شمال غرب نیز بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

همچنین در این روز در برخی مناطق استان‌های قم، اصفهان، شمال فارس، نیمه غربی یزد و ارتفاعات کرمان بارش‌های پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. سه شنبه هفته‌ آینده علاوه بر این‌که بارش در نوار شمالی ادامه خواهد داشت، در دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های مرکزی، همدان و کردستان و مناطقی از مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور نیز بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه آینده بارش در نوار شمالی کاهش یافته و فقط در مناطقی از استان‌های اصفهان، جنوب فارس، یزد و کرمان بارش همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

در تهران از امروز تا صبح یکشنبه کیفیت هوای ناسالم پیش بینی شده است. آسمان پایتخت امروز نیمه ابری بوده و سرعت وزش باد در جهت جنوب-جنوب غربی ۱۱ تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، تا دو هفته آینده در تهران احتمال بارش باران بسیار اندک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج