۹۹۴۷۱۴
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

مخالفت باشگاه قشقایی با شروع مسابقات

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: شاید قهرمانی برای مدیران چند تیم در لیگ اهمیت داشته باشد تا جایی که حاضرهستند سلامتی بازیکنان را در مرحله دوم قرار دهند.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: شاید قهرمانی برای مدیران چند تیم در لیگ اهمیت داشته باشد تا جایی که حاضرهستند سلامتی بازیکنان را در مرحله دوم قرار دهند.

اشکان نجف پور در مورد برگزاری مسابقات فوتبال اظهار داشت: در حال حاضر بیماری کرونا درمانی ندارد و تنها راه درمانش قرنطینه خانگی و رعایت پروتکل های بهداشتی است. البته این ویروس مشکلات اقتصادی فروانی را برای کشورها به وجود آورده است و با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا مشکلات اقتصادی ایران بیشتر از سایر کشورها است.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز ادامه داد: شرایط اقتصادی در این روزها باعث شده که مردم با رعایت کلیه پروتکل‌‌های بهداشتی به سرکار خود بازگردند اما داستان حضور مردم در سرکار با فعالیت‌‌‌های ورزشی به خصوص فوتبال متفاوت است.

وی افزود: ورزش برای شادی نشاط و سلامتی جامعه است و با توجه به فراگیری فوتبال در سطح جهان این ورزش برای نشاط روحی جامعه بسیار مفید و به سلامتی روح جسم انسان کمک می‌‌‌‌کند اما تصمیم‌‌‌گیری عجولانه مسئولان ورزش و بهداشت درمان برای شروع مسابقات فوتبال نه تنها کمکی به جامعه نمی‌‌‌کند بلکه به شیوع و همه‌‌گیر شدن این ویروس کمک می‌‌‌کند چون بعضی از شهرها در وضعیت قرمز قرار دارند.

نجف پور تصریح کرد: در دنیا فوتبال نوعی تجارت و یک صنعت اقتصادی است اما در کشور ما برعکس فوتبال یک صنعت پرحاشیه و پرهزینه است. باشگاه‌های کشور در شرایط اقتصادی خوبی قرار ندارند و اکثر این باشگاه ها زیان آور هستند. برگزاری لیگ در این شرایط می‌‌‌تواند به سلامتی بازیکنان، کادر فنی و هوادارن باشگاه‌ها آسیب برساند.

مدیرعامل قشقایی خاطر نشان کرد: نمی‌‌دانم چه اصراری به برگزاری مسابقات فوتبال است و با توجه به این شرایط چگونه آقایان تصمیم به برگزاری لیگ می‌خواهند بگیرند؟ اعلام کردند باشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی هیچ مشکلی برای برگزاری ادامه لیگ ندارند. آیا به نظر شما با توجه به این شرایط بازیکنان و کادر فنی می‌‌توانند تمرکز لازم را برای برگزاری یک مسابقه داشته باشند؟

نجف پور افزود: شاید قهرمانی برای چند تیم لیگ برتری و چند تیم در لیگ‌‌های اول دوم و مدیران این باشگاه‌ها آنقدر اهمیت داشته باشد که حاضر هستند سلامتی بازیکنان خود را در مرحله دوم قرار بدهند اما برای باشگاه قشقایی حفظ سلامتی بازیکنانش و کادر فنی از همه چیز مهمتر است و این باشگاه سلامتی بازیکنان و کادر فنی و هوادران خود را در مرحله اول قرار می‌‌‌دهد. امیدوارم مسئولان ستاد مقابله با کرونا کلیه عواقب برگزاری مسابقات لیگ را در نظر بگیرند تا فردا باعث پشیمانی نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی

      درود بر شرفت آقای نجف پور سلامتی یک بازیکن از 100 هزار تا جام هم با ارزشتر چرا میخاین بخاطر تیم لنگپلیس تمام بازیکنان به خطر بندازید بخدا ارزش نداره این بازیکنان زن و بچه دارن خانواده دارن تورا خدا نکنین

    • ارمین پوریعمای

      حتی استقلال هم مخا لفت است فردا یک قدم رای تصویب ونهای میشود تمرینات وباری ها عشق استقلال ستاره

    • ارمین پوریعمای

      حتی استقلال هم مخا لفت است فردا یک قدم رای تصویب ونهای میشود تمرینات وباری ها عشق استقلال ستاره

    • رضا سالمی

      همینطور که ما واسه جهش تولید از موقع شروع این بیماری تا حالا سرکار بودیم اون تو شرکت های پترشمی و کسی نگفت حواس آنها پرت بشه و اهمیت قائل نشدن شما هم وظیفه دارید بازی ها رو انجام بدهید جون شما از جون هزاران کارگر شاغل در شرکت های پترشمی عزیز تر نیست خجالت هم خوب چیزی هست واقعان اگر شروع نشه تبعیض میلیاردی ها با من کارگر مشخص میشه

    • فجر سپاسی

      پیوستن شما رو به جرگه تاسیون تبریک عرض میکنیم

    • بدون نام

      اخه این تیم محلاتی چیه که نظر میده

    • ایمان صوراسرافیل

      مطمئنا مسؤلان بهداشت کشور اگر ببیند شرایط بازیها به شیوع بیشتر بیماری کمک میکند این تصمیم را نمی گرفتند بالاخره آنها متوالی تصمیم گیری در این
      زمینه هستند

    • cr7

      کاملا درست و منطقی،،،درود بر شما

    • بدون نام

      اسم قشقایی میاد لنگ تنش می لرزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج