۹۹۴۸۸۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

لیگ برتر هم مثل مدارس آماده شروع مجدد است

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ تأکید کرد تمام تدابیر لازم و برنامه‌ریزی‌ها را برای شروع بازی‌ها در نظر گرفته‌اند.

ورزش سه : مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ تأکید کرد تمام تدابیر لازم و برنامه‌ریزی‌ها را برای شروع بازی‌ها در نظر گرفته‌اند.

سهیل مهدی در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر با اشاره به برگزاری بازی‌های لیگ برتر عنوان کرد: بنده به‌عنوان مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، وظیفه دارم تا تمام رقابت‌های فوتبال در سطح لیگ‌های کشوری به نحو احسن برگزار شود و باید کاری کنیم تا برنامه‌ریزی بازی‌ها با حداقل تاخیر زمانی صورت بگیرد.

او با بیان اینکه ما برنامه بلند مدت را در نظر گرفتیم، اظهار کرد: ممکن است زمان مسابقات فصل آینده لیگ برتر هم دست‌خوش تغییراتی شود که ما از همین حالا هم برنامه‌های آن را دیده‌ایم. وظیفه ما این است که برگزاری مسابقات را در چارچوب ماموریت‌های تعریف شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقرار تیم‌ها و برگزاری رقابت‌ها داشته باشیم.

مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: در صورت تاییدیه ستاد ملی مبارزه با کرونا که اجازه فعالیت صنوف را می‌دهد، ما هم کارمان را مثل مدارس آغاز می‌کنیم و بر اساس ابلاغیه‌ها، وارد بحث تمرینات و مسابقات می‌شویم.

مهدی یادآور شد: اینکه بعضی باشگاه‌ها مخالف برگزاری بازی‌ها هستند و هجمه‌هایی ایجاد می‌کنند، نباید مباحث‌شان علیه کمیته مسابقات سازمان لیگ مطرح شود، چراکه موضوع برگزاری بازی‌ها در سطح کشوری خواهد بود و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این باره تصمیم‌گیرنده هستند.

او تأکید کرد: بنده به‌عنوان برگزار کننده مسابقات، آماده هستم و برنامه‌ریزی بازی‌ها را انجام دادم. ما بر اساس دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، وارد فاز تمرینات و آماده‌سازی تیم‌ها می‌شویم و اگر پروتکل‌ها انجام شود، حمایت‌های لازم از سوی باشگاه‌ها صورت بگیرد و فضای بهداشتی باشگاه‌ها را به درستی اجرا کنیم، وارد فاز مسابقات خواهیم شد.

مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره بحث تدوین پروتکل بهداشتی باشگاه‌ها عنوان کرد: در سه مجموعه‌ی ستاد ملی مبارزه با کرونا، ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و همچنین ایفمارک و بخش پزشکی سازمان لیگ دستورالعمل‌های جامع و موازی با استانداردهای بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

مهدی یادآور شد: در بحث پروتکل و رعایت مسائل بهداشت فردی و اجتماعی ما دستورات لازم از قبیل انجام بازی‌ها بدون حضور تماشاگران، کم کردن تعداد برگزار کنندگان مسابقات، زمان‌بندی ورود و خروج تیم‌ها، پلمب رختکن‌ها و ... را اجرا خواهیم کرد و این موضوعات رعایت خواهد شد، اما فراتر از تمام این موضوعات، پزشکان و مسؤولان کادر فنی تیم‌ها که بالای سر بازیکنان خود هستند، باید به نکات بهداشتی توجه کنند.

او اضافه کرد: ما در این جامعه زندگی می‌کنیم و حتی اگر مسابقات را نداشته باشیم هم این عزیزانِ ورزشکار در جامعه هستند؛ بنابر این، رعایت بهداشت و سلامت هر فرد بر عهده خودشان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چزززت میکی مدرسه رو با ورزش درگیرانه فوتبال یکی حساب میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج