جاباما
۹۹۴۹۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بیرانوند شاگرد ویلموتس می‌شود؟

باشگاه آنتورپ بلژیک روز پنجشنبه رسما اعلام کرد به همکاری‌اش با لاسزلو بولونی، سرمربی رومانیایی خاتمه داده و این مربی ۶۷ساله پس از سه فصل از این تیم جدا شده است.

فرهیختگان: باشگاه آنتورپ بلژیک روز پنجشنبه رسما اعلام کرد به همکاری‌اش با لاسزلو بولونی، سرمربی رومانیایی خاتمه داده و این مربی ۶۷ساله پس از سه فصل از این تیم جدا شده است. رسانه‌های بلژیکی گمانه‌زنی درباره جانشین احتمالی او را آغاز کرده‌اند که به‎گفته آنها، یکی از گزینه‌های اصلی آنتورپ برای این سمت مارک ویلموتس، سرمربی اسبق تیم‌ملی ایران است.

این نخستین‌بار نیست که نام ویلموتس برای حضور در این باشگاه مطرح می‌شود و در اواخر سال گذشته میلادی و چند هفته پس از خاتمه همکاری او با فدراسیون فوتبال ایران به‌عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی بولونی مطرح شد. حالا پس از حدود ۶ماه جدایی این مربی رومانیایی قطعی‌شده و به نوشته رسانه‌های بلژیکی، آنتورپ مشغول بررسی امکان همکاری با ویلموتس است؛ مربی‌ای که در تیم‌ملی ایران عملکرد خوبی نداشت و برای دریافت پول بیشتر شکایت کرده است.

سایت «نیوزبلاد» بلژیک در این خصوص می‌نویسد: «با خداحافظی بولونی از آنتورپ، نام‌هایی برای جانشینی او مطرح‌شده که یکی از اصلی‌ترین آنها مارک ویلموتس ۵۱ساله است. دوستی نزدیک لوسیانو دی‌اونوفریو، مدیر ورزشی باشگاه با سرمربی سابق تیم‌ملی بلژیک باعث شده از او به‌عنوان گزینه اصلی نام برده شود اما ظاهرا سایر مدیران باشگاه هنوز متقاعد نشده‌اند که ویلموتس می‌تواند جانشینی مناسب برای بولونی باشد.

او پس از دوره کوتاه‌مدت حضورش در تیم‌ملی ایران، فعلا بدون تیم مانده اما مشکل اصلی این است که او در رده باشگاه کارنامه چندان موفقی ندارد و به همین دلیل پل گیسنز، رئیس باشگاه آنتورپ ترجیح می‌دهد به‌دنبال نام‌های بزرگ‌تری برای هدایت تیمش باشد. احتمالا در جلسه‌ای که قرار است به‌زودی بین دی‌اونوفریو و گیسنز برگزار شود، تکلیف سرمربی آینده باشگاه مشخص خواهد شد.»

ایوان لکو یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر آنتورپ است. این مربی کروات هم پس از جدایی از العین عربستان در اواخر سال ۲۰۱۹ هدایت تیمی را برعهده نگرفته و با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۸ به‌همراه بروژ قهرمان لیگ بلژیک شده، رقیب اصلی ویلموتس برای نشستن روی نیمکت آنتورپ است.

این باشگاه بلژیکی تا پیش از تعطیلی مسابقات این کشور در رده چهارم جدول قرار داشت و حتی برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده نیز دارای شانس بود. با این حال سرمربی بعدی تیم کار سختی برای نگه‌داشتن آنها در کورس قهرمانی خواهد داشت. آنها پس از قطعی‌شدن جدایی سینان بولات، دروازه‌بان ترک‌تبار خود برای به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند از پرسپولیس وارد مذاکره شدند و قرارداد هم امضا و بخشی از رقم توافق‌شده نیز به باشگاه پرسپولیس پرداخت شد اما فعلا به‌دلیل شیوع کرونا کارها نهایی نشده است.

ازسوی دیگر کوین میرالاس، مهاجم باتجربه این تیم که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌ملی بلژیک را دارد نیز تمایلی به تمدید قرارداد ندارد و احتمالا در تابستان جدا خواهد شد. دینو ارسلاناجیچ، مدافع میانی آنتورپ هم در پایان فصل می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاهی دیگر شود و با توجه به پیشنهادهایی که از بوردو، رن و پورتو دارد بعید است در این باشگاه باقی بماند. دیمرسی امبوکانی، مهاجم کنگویی و بهترین گلزن آنتورپ در این فصل هم بی‌میل نیست در ۳۴سالگی راهی چین شود تا در سال‌های پایانی فوتبالش قراردادی چندین میلیون یورویی امضا کند. درچنین اوضاعی سرمربی جدید آنتورپ کار سختی در ابتدای حضورش در این باشگاه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج