۹۹۵۰۵۶
۵۹۲۰
۵۹۲۰
پ

محتوای حمایت‌شده

راهنمای خرید کاشی و سرامیک

انتخاب متریال و مصالح مناسب و باکیفیت در هر فضایی اهمیت خود را دارد، فرقی هم نمی‌کند که طراحی داخلی مربوط به فضای مسکونی باشد یا اداری و یا هر چیز دیگری. متریال مرغوب در کنار شکل ظاهری مناسب برای هر کدام از المان‌های سقف، در، دیوار و همین‌طور کفپوش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

برترین‌ها: انتخاب متریال و مصالح مناسب و باکیفیت در هر فضایی اهمیت خود را دارد، فرقی هم نمی‌کند که طراحی داخلی مربوط به فضای مسکونی باشد یا اداری و یا هر چیز دیگری. متریال مرغوب در کنار شکل ظاهری مناسب برای هر کدام از المان‌های سقف، در، دیوار و همین‌طور کفپوش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

راهنمای خرید کاشی و سرامیک

برای اطلاع از موجودی و قیمت شیرآلات فروشگاه زمانی همین حالا تماس بگیرید.

با امکان ارسال به سراسر ایران

۰۲۱-۲۲۷۱۸۳۷۳

۰۹۱۲۱۴۵۳۱۸۶

کاشی و سرامیک به عنوان اصلی‌ترین انواع مصالح، دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که همین موضوع حساسیت و دقت در انتخاب آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد. به همین دلیل نیز در زمان خرید کاشی و سرامیک لازم است که به مسائل بسیاری توجه کنید و در نهایت نیز با یک نگاه همه‌جانبه دست به محصول موردنظر و مناسب خود بزنید. در این مطلب همراه ما باشید تا در رابطه با راهنمای خرید کاشی و سرامیک برایتان بیشتر بگوییم.

انتخاب فضای موردنظر برای خرید کاشی و سرامیک

یکی از اولین مسائلی که باید در زمان خرید کاشی و سرامیک در نظر بگیرید آن است که محصول موردنظر را برای کدام فضای خانه خود در نظر دارید؟ این کار به شما کمک می‌کند که بتوانید با توجه به کاربری فضای موردنظر، گستره انتخاب‌هایتان را محدودتر کرده و در نتیجه انتخاب راحت‌تری نیز داشته باشید؛ بنابراین باید گفت که انتخاب فضای موردنظر می‌تواند انتخاب‌های شما را در زمینه جنس، طرح، ابعاد و همین‌طور رنگ کاشی و سرامیک موردنظر خود مشخص‌تر نماید.

برای مثال انواع کاشی‌های سنگ، سرامیک و هم‌چنین چینی انتخاب‌های خوبی برای کفپوش آشپزخانه و حتی کانتر کابینت‌ها به شمار می‌آیند. اگر بخواهیم مثال دیگری برایتان بزنیم باید بگوییم که اگر تصمیم به خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی خود دارید می‌توانید بر روی محصولاتی با ابعاد بزرگ‌تر حساب کنید، چراکه می‌توانند فضای سرویس بهداشتی و حمام شما را بزرگ‌تر نشان دهند.

راهنمای خرید کاشی و سرامیک

بررسی میزان رفت و آمد و دسترسی به محصول

اینکه شما در فضای موردنظر خود چه میزان رفت و آمدی دارید باعث می‌شود که بتوانید میزان احتمال آسیب به کاشی و سرامیک خود را نیز تا حدودی تخمین بزنید. در نتیجه با توجه میزان مقاومت محصول مورد نظر، انتخاب بهتری خواهید داشت. به طور کلی کاشی‌ها را می‌توان در چند دسته‌بندی قرار داد که هر کدام با توجه به تراکم ساخت و همین‌طور متریال خود، استحکام و مقاومت متفاوتی دارند.

توصیه ما این است که به دنبال کاشی و سرامیکی باشید که حد متوسط و معقول استحکام را داشته باشد تا در برابر خراش، لک غذا، مواد شوینده، رفت و آمد و... مقاومت خوبی از خود نشان دهد. طبیعتاً کاشی و سرامیکی با مقاومت کم نمی‌تواند برای فضا‌هایی هم‌چون آشپزخانه انتخاب خوبی باشد!

راهنمای خرید کاشی و سرامیک

مشخص کردن بودجه موردنظر برای خرید کاشی و سرامیک

یکی از اولین قدم‌هایی که می‌تواند فرآیند خرید کاشی و سرامیک را برای شما راحت‌تر کند مشخص کردن بودجه و هزینه‌ای است که تصمیم به صرف آن برای خرید این محصولات دارید. با این کار می‌توانید محصولات موردنظر خود را بر حسب توانایی مالی و بودجه‌ای که برای فروشنده مشخص می‌کنید انتخاب نمایید. در نتیجه در زمان خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

نکات خرید کاشی و سرامیک

وقتی تصمیم به خرید کاشی و سرامیک برای منزل خود می‌گیرید باید به فراخور نیاز و البته میزان مصرف خود از آن فضا، جوانب بسیاری را در رابطه با کاشی و سرامیک موردنظر خود در ذهن داشته باشید. به طور کلی مسائل متفاوتی از قبیل نوع کاشی و سرامیک، درجه کیفی محصول، درجه ساییدگی کاشی و سرامیک، میزان جذب آب، میزان لیزی یا همان ضریب اصطکاک محصول، مقاومت در برابر گرما و سرما و... مواردی هستند که باید در زمان خرید کاشی و سرامیک خود در نظر داشته باشید.

همان‌طور که گفته شد یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در نظر بگیرید نوع کاشی است. به طور کلی کاشی‌ها و سرامیک‌ها به دو دسته براق و مات طبقه‌بندی می‌شوند و شما می‌توانید بر حسب سلیقه و همین‌طور فضای مورد استفاده‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. معمولاً توصیه می‌شود که در فضا‌هایی که در معرض لک و کثیفی بیشتری هستند از کاشی و سرامیک براق استفاده نمایید، چراکه می‌توانید آن‌ها را به مراتب راحت‌تر تمیز کرده و لکه‌ها را نیز از بین ببرید. برای مثال در فضا‌هایی مانند آشپزخانه می‌توانید با کمک یک حوله و یا دستمال مرطوب، کاشی براق خود را تمیز کرده و لکه‌های روی آن را پاک کنید.

راهنمای خرید کاشی و سرامیک

مسئله دیگری که در زمان خرید باید در نظر داشته باشید درجه کیفی محصول است. معمولاً کاشی و سرامیک‌هایی که در بازار تولید شده و به فروش می‌رسند درجه کیفی‌های متفاوتی دارند که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم. طبیعی است که با توجه به نوع و درجه‌بندی کیفی محصول، قیمت آن‌ها نیز متفاوت باشد. معمولاً توصیه می‌شود که با صرف هزینه‌ای معقول به خرید محصولاتی با درجه کیفی یک و یا دو دست یابید تا در نهایت از بابت مقاومت محصول خود اطمینان خاطر داشته باشید.

درجه ساییدگی کاشی و سرامیک نیز موضوع دیگری است که باید در زمان انتخاب و خرید کاشی و سرامیک خود به آن دقت کنید. به طور کلی هر چه عدد درجه کیفی کاشی و سرامیک در برابر ساییدگی (PEI) بالاتر باشد مقاومت محصول نیز در برابر ساییدگی و خراش بیشتر خواهد بود.

راهنمای خرید کاشی و سرامیک

مسئله دیگر درجه و میزان جذب آب در کاشی و سرامیک است. در این رابطه باید گفت که ۴ نوع دسته‌بندی کلی وجود دارد که کاشی و سرامیک را به تناسب فضا‌های مختلف منزل تقسیم‌بندی می‌کند. برای مثال کاشی‌هایی که بیش از ۷ درصد وزن خود بتوانند آب جذب کنند برای فضا‌هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی گزینه‌های مناسبی نخواهند بود.

میزان لیزی کاشی و سرامیک که در واقع همان ضریب اصطکاک محصول است نیز نقش مهم و تأثیرگذاری در خرید و انتخاب کاشی و سرامیک شما خواهد داشت. به طور کلی باید گفت که هرچه میزان ضریب اصطکاک در ساخت و تولید کاشی و سرامیک بیشتر باشد احتمال لیز بودن محصول نیز کاهش پیدا می‌کند.

مسئله نهایی که باید در زمان خرید کاشی و سرامیک خود در نظر داشته باشید مقاومت آن در برابر گرما و سرماست. طبیعی است که این موضوع با توجه به اقلیم محل زندگی شما اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. به خصوص اگر بخواهید کاشی و سرامیک خود را در فضای بیرونی منزل خود نیز مورد استفاده قرار دهید.

راهنمای خرید کاشی و سرامیک

فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمانی زمانی

  • طراحی و دکوراسیون داخلی
  • بازسازی
  • عرضه کننده چینی آلات بهداشتی
  • کاشی، سرامیک و شیرآلات ایرانی و خارجی
  • انواع اکسسوری، وان، جکوزی و پارتیشن
  • ۱۵% تخفیف ویژه تمامی شیرآلات

- البرز روز

- شیرآلاتWS

- شایا

 

راهنمای خرید کاشی و سرامیک

همین حالا تماس بگیرید.

 ۰۲۱-۲۲۷۴۱۲۳۷ 

۰۲۱-۲۲۷۱۸۳۷۳

۰۹۱۲۱۴۵۳۱۸۶

راهنمای خرید کاشی و سرامیک

جهت مشاهده نمونه‌ها از اینستاگرام بازدید نمایید.

zamani._.shop@

راهنمای خرید کاشی و سرامیک

 انتهای دزاشیب، نرسیده به دوراهی فرمانیه، جنب پاساژ موبایل شمیران، پلاک ۱۳۹

 

 

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج