۹۹۵۰۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کیه‌لینی: ضربه راموس به صلاح استادانه بود

مدافع یوونتوس معتقد است حرکت بازیکن رئال مادرید مقابل مهاجم لیورپول در فینال لیگ قهرمانان استادانه بود که در نهایت منجر به مصدومیت ستاره تیم انگلیسی شد.

ایسنا: به نقل از آس، زندگی نامه جورجو کیه‌لینی همچنان تیترهای جذابی را هدیه می‌کند. مدافع ایتالیایی از ماریو بالوتلی و فیلیپه ملو انتقاد کرد، ضعف آرتورو ویدال را آشکار کرد و در برخی از صفحات کتابش می توان دید درباره سرخیو راموس صحبت کرده است. بازیکن یوونتوس، کاپیتان رئال مادرید را بهترین مدافع جهان می داند. او در مورد راموس نوشته است: می توانند بگویند که راموس بی فکر عمل می کند و تاکتیک ندارد یا اینکه به خاطر اشتباهاتش رئال مادرید هر فصل هشت تا ۱۰ گل دریافت می کند اما از نظر من او خیلی تکنیکی است و می توانست مهاجم باشد، در آن صورت مقابل من قرار می گرفت. با این حال دو ویژگی دارد که تقریبا هیچ بازیکنی ندارد.

نخستین ویژگی راموس از نظر بازیکن ایتالیایی دانستن این است که در بازی های مهم تعیین کننده باشد. کیه‌لینی گفت: او می تواند از هر روشی استفاده کند حتی ایجاد مصدومیت برای بازیکن حریف. کیه‌لینی به همین خاطر فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ را به یاد آورد و نوشت: ضربه اش به صلاح هنرمندانه بود. او، استاد سرخیو، همیشه گفته که نمی خواست چنین اتفاقی رخ دهد ولی می دانست افتادن به این شکل از ۱۰ بار ۹ بار موجب شکستن بازوی حریف می شود.

دومین ویژگی راموس از نظر کیه‌لینی قدرتی است که حضورش ایجاد می کند. بدون مدافع اسپانیایی ستاره هایی همچون رافائل واران، دنی کارواخال و مارسلو کودکانی هستند که در لالیگا بازی می کنند. رئال مادرید بدون راموس بی دفاع است. بازیکن یوونتوس به شکست برابر آژاکس در سال ۲۰۱۹ اشاره کرد و نوشت: پس از بازی رفت راموس را دو هفته محروم کردند و او گفت که در زندگی باید انتخاب کرد. من به دنبال کارت زرد بودم تا بتوانم در یک چهارم نهایی حضور داشته باشم.

او در پایان نوشت: با حضور راموس در سانتیاگو برنابئو هواداران مطمئن هستند تیمشان با سه گل اختلاف شکست نمی خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج