۹۹۵۰۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نیمار: سخت‌تر از همیشه در حال تمرین هستم

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن می‌گوید در کشورش برزیل به شدت در حال تمرین است تا در زمان بازگشت به PSG با قدرت ظاهر شود.

ورزش سه: نیمار، ستاره بزرگ برزیلی پاری سن ژرمن می‌گوید با اینکه هنوز نمی‌داند PSG چه زمانی ممکن است خواهان بازگشت او به فرانسه و حضور در این تیم شود ولی در کشورش برزیل به شدت در حال تمرین است تا هر وقت لازم شد با قدرت و کاملا آماده در خدمت تیم فرانسوی باشد.

لیگ۱ فرانسه اخیرا این فصل خود را رسما پایان‌یافته اعلام کرد و PSG را برای سومین بار پیاپی به عنوان قهرمان اعلام کرد. با اینحال، شاگردان توماس توخل هنوز در رقابتهای لیگ قهرمانان حضور دارند. نیمار و هم‌تیمی‌هایش پیش از توقف این رقابتها به دلیل اپیدمی کرونا، با اینکه در بازی رفت مقابل دورتموند ۲-۱ شکست خورده بودند در بازی برگشت، در ورزشگاه بدون تماشاچی پارک دو پرنس حریف را ۲-۰ شکست دادند تا با پیروزی ۳-۲ راهی مرحله بعدی شوند.

یوفا همچنان قصد دارد لیگ قهرمانان را ادامه داده و به پایان برساند هر چند هنوز هیچ تاریخی برای شروع مسابقات اعلام نکرده است. نیمار اما می‌گوید برای بازگشت انگیزه زیادی دارد و به همین علت سخت در تلاش است تا آمادگی حداکثری خود را حفظ کند.

نیمار در این باره گفت:" هدف من این است که آمادگی کامل داشته باشم تا هر وقت علامت دادند که فعالیت‌ باشگاهی قرار است از سر گرفته شود در بهترین شرایط ممکن باشم".

ستاره بزرگ برزیلی در ادامه گفت:" من اینجا در برزیل هستم و سخت تمرین می‌کنم. با همان بسامد و ریتمی که در زمان حضور در باشگاه تمرین می‌کردم. راستش را بخواهید این روزها حتی بیشتر تمرین می‌کنم و فعالیت‌های بیشتری انجام می‌دهم تا عدم حضور در مسابقات را جبران کنم. البته شکی نیست که دلم برای مسابقات و رقابت تنگ شده ولی مربی بدنسازی‌ام ریکاردو روسا برایم برنامه‌ای طراحی کرده که مو به مو اجرایش می‌کنم".

نیمار همچنین ویدیویی از انجام حرکات برنامه آمادگی جسمانی اختصاصی‌اش تهیه کرده و آن را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج