جاباما
۹۹۵۱۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

حیدری: تحمل قهرمانی‌های پرسپولیس را ندارند

مدافع پیشین پرسپولیس از گل به یادماندنی خود به سپاهان که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد و حال‌وهوای این روزهای فوتبال صحبت کرد.

برترین‌ها: سپهر حیدری در گفت‌وگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس، به مناسبت سالروز گل تاریخی او به سپاهان که منجر به قهرمانی پرسپولیس در سال ۸۷ شد صحبت‌هایی کرد که می‌خوانید.

آقای حیدری نظرتان را راجع به حال و هوای آن بازی بگویید. جو استادیوم چطور بود؟

آن بازی یک بک گراند قبلی داشت. یادم می‌آید سال قبلش پرسپولیس ۴ بر یک بازی را به سپاهان واگذار کرده بود و هواداران پرسپولیس خیلی ناراحت بودند و گریه می‌کردند. من آن زمان در کمپ تیم ملی در حال تمرین بودم و وقتی هواداران پرسپولیس را می‌دیدم خیلی ناراحت می‌شدم چون خودم پرسپولیسی بودم ولی آن سال در ذوب‌آهن بازی می‌کردم. از خدا خواستم که به پرسپولیس بیایم و با خودم عهد کردم روزی بتوانم به تیم محبوبم بیایم و بتوانم هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم. خدا خواست و من یک ماه بعد به پرسپولیس آمدم. بازی‌ها قرعه کشی شد، من فقط به دنبال این بودم که هفته چندم با سپاهان بازی داریم و از قضا باید هفته پایانی به مصاف سپاهان می‌رفتیم. به هفته پایانی رسیدیم، قبل از بازی از خدا خواستم و گفتم که خدایا این گل حساس را به من بده.

و حساس‌ترین گل زندگی‌تان را زدید.

دقیقه ۹۴ بازی بود، بادامکی توپ را به خلیلی داد و توپ به نفع پرسپولیس به اوت رفت. تقریبا همه ناامید شده بودند. یادم می‌آید ۱۰۰هزار نفر در استادیوم یک صدا یا زهرا(س) می‌گفتند. وقتی که اوت پرتاب شد، با صدای بلند یا زهرا گفتم و ضربه سر را زدم. همان توپ خطا به نفع پرسپولیس شد. خدا خواست و گل قهرمانی تیم محبوبم را روی پاس گل کریم باقری، کسی که از بچگی پیراهن‌های او را جمع آوری می‌کردم، به ثمر رساندم. واقعا حس عجیب و غریبی بود. بهترین صحنه ورزشی عمرم بود. جو ورزشگاه واقعا دیدنی بود و تماشاگران سر از پا نمی‌شناختند. واقعا از خوشحالی آنها خوشحال بودم. گلم به سپاهان پاداش عشق من از بچگی به پرسپولیس بود.

پرسپولیس فعلی را چطور می‌بینید؟

این تیم واقعا مایه مباهات است و یک جورایی عادت به قهرمانی کرده است. هواداران چند هفته زودتر در انتظار قهرمانی هستند و این نشانه شایستگی و اقتدار پرسپولیس است. دیگر فکر نمی‌کنم به زودی تیمی بتواند این پوکر قهرمانی را تکرار کند. من به هواداران قول می‌دهم اگر این تیم پرسپولیس ثبات داشته باشد و بازیکنان و سرمربی با دانش تیم آقای گل‌محمدی حفظ شود این شعار که ما پرسپولیسیم و حالا حالا قهرمانیم تداعی خواهد شد.

برخی تیم‌ها نیز اظهارنظرهایی راجع به تعطیلی لیگ بدون معرفی قهرمان کرده‌اند. نظر شما چیست؟

این اظهار نظرها فقط به این خاطر است که برخی تحمل قهرمانی‌های پی در پی پرسپولیس را ندارند. چه بهتر است که به این تیم که با اقتدار در صدر جدول است احترام بگذاریم و به احترام آنها کلاه از سر برداریم. جالب است برخی از تیم‌هایی که اظهار نظر راجع به سلامتی می‌کنند، کارگران مظلوم‌شان در کارخانه‌هایشان در حال کار کردن هستند. به نظر من اظهار نظر راجع به سلامتی بازیکنان و کادر فنی بهانه است، در غیر این صورت می‌توان بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کرد. مطمئن باشید اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند پرسپولیس با اختلاف امتیاز بالای ۱۵ قهرمان می‌شود و رکورد اختلاف امتیاز برای قهرمانی را می‌‌شکند، زیرا بازی‌های حساس خود را با رقیبان بالای جدولی خود انجام داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچکس کوچکترین شکی نداره که شما برای اینکه توی بورس بمونی و ، اسمت سر زبونها بمونه ازاین حرفها میزنی ،اگرنه هیچکس برای حرفها تو ارزشی قائل نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوختي؟ کپسول بيارم؟

    • بدون نام

      اینقد که این یارو سپررر ادعای پرسپلیسی بودن داره علی پروین نداره،برو عامو

    • بدون نام

      ...چرت نگو...

    • بدون نام

      تو پیشکسوت ذوبی یا پیروزی

    • بدون نام

      چرت نگو بابا

    • بدون نام

      دمت گرم خوب يه عده رو سوزوندي

    • بدون نام

      قهرمانی وزیر ن قهرمانی لنگ

    • بدون نام

      تو آسیا رو میگی خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      درود بر غیرت بهروز رهبری فر که درمورد تو حجت راتموم کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج