۹۹۵۱۴۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

استقلال و پرسپولیس ضعیف می‌شوند

پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تصمیم وزارت ورزش باید در مورد همه تیم‌ها اعمال شود گفت: اگر قرار باشد تیم‌های دیگر بازیکن خارجی بگیرند، سرخابی ها تضعیف خواهند شد و بقیه قوی.

خبرگزاری مهر: عبدالعلی چنگیز در خصوص تصمیم وزارت ورزش مبنی بر عدم جذب بازیکن و مربی خارجی توسط دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: این یک تصمیم عجولانه بود و نباید چنین موضوعی عنوان می شد. حضور بازیکنان خارجی باکیفیت می تواند به فوتبال ما کمک کند. در سال های گذشته هم بازیکنان با کیفیت در فوتبال ما بودند و هم بی کیفیت اما آنهایی که بازی های خوبی از خود ارائه دادند توانستند به تیم های استقلال و پرسپولیس کمک کنند.

وی ادامه داد: اگر قرار است سرخابی ها محروم شوند باید تمام تیم های فوتبال کشورمان نتوانند از بازیکن و مربی خارجی استفاده کنند این مساله باعث خواهد شد تا استقلال و پرسپولیس نسبت به سایر تیم ها ضعیف تر شوند ضمن اینکه سایر تیم ها می توانند بازیکنانی چون دیاباته، پاتوسی، بشار رسن را به خدمت بگیرند بنابراین این تصمیم منطقی نبوده و نباید چنین کاری صورت بگیرد.

چنگیز در ادامه خاطرنشان کرد: وزارت ورزش باید به جای ممنوعیت ورود بازیکن و مربی خارجی دست دلالان را کوتاه کرده و اجازه ندهد آنها هر بازیکن بی کیفیتی را به فوتبال ایران بیاورند، در سال های اخیر دلالان بازیکن هایی را به ایران آوردند که از بازیکنان درجه سه ما هم بدتر بودند اما آنها تنها به فکر منافع خودشان بودند و توانستند بازیکنان بی کیفیت را به تیم های بزرگ منتقل کنند. پس باید وزارت ورزش تسلط بیشتری بر عملکرد کسانی که خود را ایجنت معرفی می کنند داشته باشند تا هم سرمایه کشور از بین نرود هم شاهد حضور بازیکنان خوب و با کیفیت باشیم.

وی در مورد اینکه گفته می شود شاید لیگ از اواخر خرداد آغاز شود، گفت: فوتبال ما این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا در تعطیلی مطلق به سر می برد هیچ خبری نیست به جز تمرینات خانگی بازیکنان که آن هم نمی تواند چندان به آمادگی جسمانی کمک کند اگر قرار است لیگ از اواخر خرداد شروع شود نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و منطقی دارد. بازیکنان پا به سن گذاشته ای داریم که اگر نتوانند تمرینات بدنی خوبی داشته باشند به طور حتم آسیب های جدی خواهند دید و فوتبال شان تمام خواهد شد بنابراین اگر قرار است لیگ مجددا ادامه یابد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ موظفند یک برنامه ریزی دقیق و منطقی را برای شروع مسابقات داشته باشند.

چنگیز در پایان خاطرنشان کرد: این روزها در مورد قهرمانی یک تیم صحبت های زیادی می شود بنابراین باید به این نکته توجه کرد که قهرمان لیگ در زمین تعیین می شود نه خارج از آن ما هم می توانیم همانند برخی کشورها لیگ را نیمه کاره به پایان رسانده و اجازه دهیم تیم ها خود را آماده شروع لیگ بیستم کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال عشقه

      اینها بلد نیستن درست تصمیم بگیرن به جای اینکه استقلال و پرسپولیس رو از جذب بازیکن خارجی محروم کنید به اینا کمک کنید تا بازیکن خارجی خوب با قیمت خوب بخرن بعد هم به اینا قرارداد بستن یاد بدید

      پاسخ ها

      • ناشناس

        این خارجی ها دندان های مارا شمردند.تاحالا هرکس رفت فیفا شکایت کردبرنده شد.آخه ما یک قرارداد نه دوتا نه بیست تا را اشتباه کردیم بقیه چی؟اینها بلدندو وکیل خوب هم میگیرند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج