۹۹۵۱۵۳
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

نامه به علوی درباره اعتراف ترور دانشمندان هسته‌ای

نماینده تهران در نامه‌ای به وزیر اطلاعات تاکید کرد:به لحاظ جایگاه سازمانی و هم از لحاظ شرعی و حقوقی مسئول جبران خسارات معنوی و مالی وارده به قربانیان پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای هستید و قطعا در روز جزا در دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشید.

اعتماد آنلاین: نماینده تهران در نامه‌ای به وزیر اطلاعات تاکید کرد:به لحاظ جایگاه سازمانی و هم از لحاظ شرعی و حقوقی مسئول جبران خسارات معنوی و مالی وارده به قربانیان پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای هستید و قطعا در روز جزا در دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشید

متن نامه محمود صادقی به محمود علوی وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

«عطف به نامه ۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ و سپاس از پاسخ‌گویی جنابعالی، اگرچه اکثر پرسش‌های ده‌گانه این نامه در نامه مربوط به ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸ به ویژه ضرورت پیگرد قضایی مسئولان وقت از جمله وزیر ارتباطات سابق و الزام آنها به پرداخت خسارت وارده به قربانیان و نیز توضیح درباره عوامل اصلی ترورها بی‌پاسخ گذاشته شده است اما از اذعان و تصریح مجدد و خطاهای کارشناسی در پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای و نیز مذاکره مدیران ذیربط آن وزارتخانه با مسئولین قوه قضاییه برای تعیین شعبه ویژه جهت رسیدگی به دعاوی قربانیان بی‌گناه پرونده و جبران کامل خسارات وارده به آن کمال سپاسگزاری را دارم.

ضمن تقدیر مجدد از کوشش‌های جنابعالی برای اصلاح رویه‌ها و فرآیندهای مورد عمل در وزارت اطلاعات به ویژه تصمیمات متاخذه در خصوص قربانیان این پرونده بار دیگر تاکید می‌کند که جنابعالی به لحاظ جایگاه سازمانی و هم از لحاظ شرعی و حقوقی مسئول جبران خسارات معنوی و مالی وارده به قربانیان این پرونده هستید و قطعا در روز جزا در دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشید، لذا ضمن ابراز خوشبختی از اقدام مدیران ذیربط پیشنهاد می‌شود دستور فرمایید ستاد ویژه‌ای برای رسیدگی به دعاوی قربانیان تشکیل شود و ضمن دادن تامین و اطمینان خاطر به ایشان و دریافت مدارک و مستندات و نیز ارائه‌ی معاضدت حقوقی لازم غرامت آنها به طور کامل جبران شود بدون شک این اقدام هم موجب رضای الهی و هم سبب جلب اعتماد بیشتر مردم خواهد بود و تقویت سرمایه اجتماعی نظام و دستگاه اطلاعاتی را فراهم خواهد ساخت.

خاطر نشان می‌سازد اینجانب از پیگیری این پرونده انگیزه‌ای جز احقاق حق و ایفای وظایفی که به عنوان نماینده مردم شرعا و قانونا برعهده گرفته بودم، نداشتم. امید است که مورد رضایت حق‌تعالی قرار گرفته باشد.»

محمود صادقی در همین باره در توییت خود نوشت: «هفته گذشته طی نامه‌ای به وزیر اطلاعات ضمن تقدیر از کوشش‌های او برای اصلاح رویه‌های مورد عمل در واجا به ویژه در پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای پیشنهاد کردم ستاد ویژه‌ای برای رسیدگی به دعاوی قربانیان بی‌گناه این پرونده و جبران کامل خسارت آنها تشکیل شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردم

      آخی چه مهربون شدید روزهای آخر متحول شدید؟ به فکر دانشمندان خانه نشین شده و از کار بیکار شده.. سایتهای اتمی سیمان شده دانشمندان بخارج کشور رفته .. اونموقع که دستور سیمان کردن سایت اتمی رو بخاطر برجام نافرجام با میلیاردها دلار خسارت تایید کردید دلتون نسوخت و حاصل سالها زحمت دانشمندان و هزینه های صرف شده؟ برید برید دیگه این دروغها تون حال مون رو خراب می کنه .. ..

      پاسخ ها

      • شهریار

        عزیز موضوع رو ظاهرا نگرفتی! منظور ایشون اون بی گناهایی هست که براشون به عنوان تروریستهای دانشمندان هسته‌ای پاپوش دوختن و اعتراف اجباری گرفتنو زندگیشونو نابود کردن.

    • بدون نام

      چه عجب این صادقی حرف حساب زد!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه اعدام نشدند چگونه میشه زنده شان کرد.

    • بدون نام

      کدوم حرف حساب !!!؟؟؟؟

    • بدون نام

      خداوند همین دنیا از سر تقصیر نمایندها نگذره. که اگه هم حرفی میزنن. در حمایت جناحی خودشونه. مردم کیلو چند !؟خدا وقیامت چیه !!!!!هم ازشون نگذره وهم در زندگیشان جلوشون بیاره که مردم هم شاهد باشن !!! ...

    • بدون نام

      والله این مسئولین ما همه جوابها رو گذاشتن برای روز جزاء بخاطر همین در این دنیا بکسی جواب نمیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج