۹۹۵۱۷۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

یزدانی: عامل، لقب پلنگ جویبار را به من داد

دارنده مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: هادی عامل در گزارش ها لقب پلنگ جویبار را به من داد و مردم هم از آن استقبال کردند.

خبرگزاری فارس: رضا یزدانی در مورد اینکه لقب «پلنگ جویبار» از کجا نشأت گرفته است، اظهار داشت: تازه در لیگ برای جویبار کشتی می گرفتم، استارت کشتی های خوبم در وزن ۸۴ کیلوگرم بود، روی دور برد افتاده بودم. یادم هست هادی عامل در گزارش ها این لقب را به من داد و مردم هم از آن استقبال کردند.

قهرمان کشتی آزاد در مورد کسب مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۱ تاکید کرد: سال قبل از المپیک توانستم روی سکوی اول دنیا بایستم. خوشحال بودم که به هدفم رسیده ام و ناکامی های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ که طلا نگرفته بودم، را جبران کرده ام. احساس می کردم یک راهی را رفته و به طلای المپیک نزدیک شده ام و این خوشحالی من را دوچندان می کرد و من را به هدفم نزدیک تر. احساس خوبی داشتم و سعی کردم همان راه را ادامه دهم و خودم را به المپیک ۲۰۱۲ لندن برسانم.

وی در مورد شکست گادیسوف در دور اول بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن تصریح کرد: کشتی با گادیسوف کشتی بسیار سختی برایم بود. تایم اول را خیلی محتاط شروع کردم و او به پوئن رسید، تایم اول باختم اما دو تایم دیگر سعی کردم شروع کننده من باشم و کشتی را با فنونی که اجرا کردم، بردم.

یزدانی درباره مصدومیت در المپیک گفت: کشتی بعدی با قرقیز بود که آسیب دیدگی ام از آنجا شروع شد. هیچ وقت این را نگفته بودم. یک مقدار احساس می کنم داور در تایم دوم زود سوت زد و یا اینکه من متوجه نشدم، این باعث شد کشتی گیر قرقیز به پایم برسد درحالیکه من گارد نگرفته بودم. آنجا پایم آسیب دید و احساس درد داشتم. کشتی تمام شد و کشتی سوم با حریف اوکراینی یک لحظه بیرون تشک از شانس بدم روی پای آسیب دیده ام فشار زیادی وارد شد و حریفم روی پایم افتاد و همین باعث شد رباطم کامل پاره شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      ماشالا پسر شمالي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج