۹۹۵۲۲۵
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

دستگاه زباله‌سوز چینی به آرادکوه می‌رود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستگاه زباله سوز که در پی همدردی کشور چین در موضوع کرونا به شهر تهران اهدا شده است، پس از تحویل در آرادکوه مستقر می شود.

خبرگزاری ایرنا: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستگاه زباله سوز که در پی همدردی کشور چین در موضوع کرونا به شهر تهران اهدا شده است، پس از تحویل در آرادکوه مستقر می شود.

«زهرا نژاد بهرام» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: دستگاه زباله سوز امروز یا فردا از طریق بندر شهید رجایی وارد کشور می‌شود و همکاران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به بندرعباس سفر کرده اند تا این دستگاه را تحویل بگیرند.

نژادبهرام ادامه داد: اسناد مربوط به معافیت این دستگاه از پرداخت مالیات و همچنین اسنادی که مشخص می کند این دستگاه متعلق به شهرداری تهران است، ارائه و دستگاه زباله سوز از سوی گمرک تحویل همکاران سازمان پسماند شهرداری تهران می‌شود.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این دستگاه پس از جانمایی در آرادکوه روزانه ۱۰ تن پسماند بیمارستانی را گندزدایی و بی خطرسازی می کند.

وی با تاکید بر اینکه این دستگاه زباله سوز اختصاص به شهر تهران دارد، اظهار داشت: در صورتی که استان‌های دیگر نیاز به دستگاه زباله سوز داشته باشند باید درخواست خود را از طریق مراجع مربوطه به کشور چین اعلام کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: اهدای این دستگاه زباله سوز از سوی شهرداری پکن به تهران نشان دهنده دیپلماسی شهری میان دو کشور است.

به گزارش ایرنا پیش از این «زهرا نژاد بهرام» عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره سرنوشت نامشخص دستگاه زباله سوز چینی اهدایی به تهران در صحن شورای شهر تذکر داده بود.

بر اساس اعلام اداره محیط زیست انسانی استان تهران، با توجه به شیوع کرونا و افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان و افراد بستری شده در بیمارستان ها در فروردین ماه امسال میزان زباله های بیمارستانی بین ۸۰ تا ۱۱۰ تن در روز متغیر شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۱۸ هزار و ۳۹۲ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا به ۶ هزار و ۹۳۷ نفر رسیده است.

ویروس کرونا که از اواخر دی ماه پارسال از کشور چین شیوع یافت و به تدریج در سراسر جهان منتشر شد، علایم شبیه بیماری آنفلوآنزا دارد اما از نظر سرعت انتشار، مقاومت در محیط و کشندگی پیشرفته تر است؛ این ویروس تاکنون بیش از چهار میلیون و ۶۴۰ هزار نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده و چان بیش از ۳۰۸ هزار نفر را در سراسر جهان گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آدم های آشغال صفت را هم میسوزونه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگو مثل....

    • !

      کاش باهاش ریشه مسئولین بی کفایت و خائن رو میسوزوندن که جز گرفتاری هیچ چیز برای ملت نداشتن و ول کن صندلی قدرت هم نیستن !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرازبالهارومیخوان بسوزونن‌.اگراینکاروکنن تعدادبیکاران جامعه دوبرابرمیشه.بعلت اینکه زباله گردهابیکارمیشن وراه رزق وروزیشان بسته میشه

    • بدون نام

      یعنی اونقدر پول نداریم بخریم باید به ما اهدا کنند چه قدر بدبخت شدیم خداوکیلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه بار که اهداکردن.ولی گم شد.خداکنه این یکیوندزدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج