۹۹۵۲۷۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کشف آنتی‌بادی در خون سگ

چند مورد ابتلا سگ به کووید-۱۹در کشورهای مختلف جهان به ثبت رسیده است.

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ چند مورد ابتلا سگ به کووید-۱۹در کشورهای مختلف جهان به ثبت رسیده است.

به نقل از مجله « نیچر»، چند مورد ابتلا سگ به کووید-۱۹ در کشورهای مختلف جهان به ثبت رسیده است. متخصصان به بررسی احتمال ابتلای سگ ها از صاحبان بیمار خود پرداختند.

محققان استرالیا و چین خون ۱۵ سگ را آزمایش کردند که صاحبان آنها مبتلا به کروناویروس شده و در بیمارستان بستری بودند. سگ ها را از صاحبان آنها جدا کردند. در آنالیز خون ۲ سگ «آر ان ای» کروناویروس سارس - کووید ۲ کشف شد.

یکی از سگ‌ها دو روز بعد از بازگشت به خانه مرد. محققان معتقدند که علت مرگ او بیماری های دیگری بود که قبل از ابتلا به کووید -۹ بدن او را ضعیف کرده بود. سگ نژاد آوچار آلمانی یک روز پس از ابتلای صاحبش به کووید -۱۹، ویروس «آر ان ای» کروناویروس در بزاق دهانش کشف شد. اما آنالیز سگ دیگری که در همان خانه بسر می برد خوب بود و تست کرونای او منفی بود.

در تمام مدت قرنطینه سگ ها هیچگونه علامت ابتلا به ویروس را نشان ندادند و در خون آنها آنتی بادی نسبت به سارس کووید -۲ کشف شد. اما این آزمایشات هنوز برای توضیح این امر که آیا ویروس می تواند از یک سگ به سگ دیگر و یا از سگ به انسان منتقل شود، کافی نیست.

به عقیده محققان از آنجا که بطور دقیق نمی توان در رابطه با انتقال کروناویروس از حیوانات به انسان و یا به یکدیگر صحبت کرد، تست کرونا باید نه فقط در رابطه با آدمها، بلکه حیوانات خانگی که بیمار را احاطه می کنند انجام شود و تا دریافت نتیجه آزمایشات، آن‌ها باید در قرنطینه نگه داشته شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر ملت

      سگ ها رو میکشتن یه زمانی اما الان دارن روشون آزمایش میکنن . خدا همیشه مراقب حیوان ها هست چون پناه همه خداست و فقط خدا حق گرفتن جون تمام موجودات رو داره . اما انسان هنوز داره میکشه .

    • س.ا

      باز مطالبی ارائه میشه که مورد تأیید نیست،لطفا مطالبی که درست نیست نشر ندهید در همه جای دنیا این موجود با وفا رو ارزش میدن و محافظت میکنن ،این خبر های غیر واقعی رو نگین این موجودات با وفا و فرشته های آسمانی تو کشورمون به حد کافی مورد آزار هستن باعث آزار بیشتر این مخلوقات عزیز خدا نشیم.و جهت اطلاع این بیماری از خفاش و خزنده انتقال داده شده به انسان و این انسانها هستن که انتقال میدن نه موجودات بی گناه دیگر خدا.

    • بدون نام

      درر همه ی دنیا از سگ محافظت می کنند حتی اگه صاحب سگه می میره سروسامونشو به اسم سگه مزکنه اینجام این موجود باوفا رو اذیت می کنن مگه این سگه چه گناهی داره آخه؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج