۹۹۵۲۹۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

آمادگی سردار جعفری برای کمک به قوه قضائیه

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله(عج) تاکید کرد: امروز عزم جدی برای مبارزه با فساد با کمک مردم در قوه قضاییه شکل گرفته است.

خبرگزاری فارس: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله(عج) در دیدار با معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: ماهیت قرارگاه بقیه‌الله بسترسازی حضور، ساماندهی و تکثیر ظرفیت‌های خودجوش مردمی در رفع چالشهای فرهنگی و اجتماعی جامعه است. تجربه ثابت کرده، هرکجا کشور دچار بحران شد و مردم درست و به موقع به صحنه آمدند با سرعت بیشتری از بحران عبور کردیم.

وی ادامه داد: اگر از همین دریچه به جنگ و رفع فتنه‌ها در دهه‌های گذشته و محرومیت‌زدایی و کمکرسانی در بحران‌هایی مثل سیل و زلزله نگاه کنیم به اهمیت نقش مردم در رفع تهدیدها بهتر پی می‌بریم.

سرلشکر جعفری افزود: مبارزه و مقابله با فساد هم محقق نمی‌شود مگر با اتکا به ظرفیت‌های مردمی؛ و اصلا انبیا الهی آمدند که مردم را هدایت کنند تا خودشان قیام به قسط و عدالت بکنند.

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله(عج) تاکید کرد: امروز هم که عزم جدی برای مبارزه با فساد با کمک مردم در قوه قضاییه شکل گرفته است، این قرارگاه آمادگی دارد تمام ظرفیت خود را برای تعامل گروه‌های اطلاعات مردمی با قوه قضاییه در سطح کشور در راستای کاهش مفاسد و تلاش در رسیدن به عدالت اجتماعی به کار بگیرد.

آمادگی سردار جعفری برای کمک به قوه قضائیه

محمدباقر الفت معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه هم ضمن تشریح تمهیدات صورت گرفته در قوه قضاییه از گذشته تاکنون علی‌الخصوص پس از صدور دستورالعمل تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه، نسبت به همکاری و هم افزایی با قرارگاه فرهنگی-اجتماعی بقیه الله(عج) تاکید و ابراز خرسندی کرد.

طی این دیدار راهکارهای ایجاد و حمایت و تقویت هسته های مستقل مطالبه‌گری و اطلاعات مردمی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجاهد

      انشاالله به کمک سپاه ریشه فساد کنده خواهد شد ‌ . اگر سپاه نبود کشور هم نبود. امام ره

      پاسخ ها

      • متین مرحمتی

        از این که الحمدلله رب العالمین،سپاه پاسدارا ن انقلاب اسلامی،قصد دارد در راستای مقابله با فساد به قوه ی قضاییه کمک کند،بسیار مسرور و شاد شدم و این موضوع را به همه ی هموطن های عزیزم تبریک عرض می کنم.
        قطعا ارواح طیبه ی شهداء و امام خمینی(ره.) با این گام بزرگ شاد می شوند و آن را تایید می کنند.همگی ما وظیفه داریم که به قوه ی قضاییه در این راستای مبارک،کمک کنیم.نصر من الله و فتح قریب.

    • بدون نام

      عالیه

    • کهنه سرباز

      آقای مجاهدبه اصطلاح مگر درايران همه چیزدست سپاه هست فسادواختلاس وجودداره استغفرالله

    • وحید

      یا خدااا این تعامل برقرار بشه
      بخدا اگه این دو نهاد دست به دست هم بدن ریشه فساد به راحتی کنده میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج