۹۹۵۳۳۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پورغلامی: کرونا بیداری بود نه بیماری

مربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید شروع مسابقات لیگ برتر، عادلانه‌ترین تصمیم ممکن بوده است.

خبرگزاری ایسنا: فرهاد پورغلامی، مربی گل گهر سیرجان در گفت‌وگویی در واکنش به شروع مسابقات لیگ برتر پس از ماه رمضان و از سرگیری تمرینات تیم‌های فوتبال برای آمادگی این رقابت‌ها گفت:‌ به نظر من عادلانه‌ترین کار، شروع مسابقات لیگ برتر بود. فکر می‌کنم کرونا بیماری نبود بلکه یک بیداری بود که انسان‌ها به خودشان بیایند و به مشکلات خودشان برسند. به نظر من سه هفته برای آمادگی بازیکنان کافی است. بازیکنان در این مدت هم استراحت کردند و هم تمرینات خود را داشتند و همچنین کادر فنی تیم‌ها، بازیکنان را زیر نظر داشتند و از یک آمادگی نسبی برخوردار هستند.

او ادامه داد: این را می‌دانیم که تمرینات فردی به پای تمرینات گروهی نمی‌رسد اما فکر می‌کنم سه هفته زمان خوبی باشد که بازیکنان یک تیم بتوانند شرایط لازم برای مسابقات را به دست بیاورند. شاید در بازی‌های اول مقداری کار مشکل باشد اما ۸ بازی در پیش است و تیم‌ها می‌توانند کار خود را در لیگ برتر پیش ببرند.

پورغلامی افزود: سلامتی بازیکنان خیلی مهم است اما من چیزهایی که در اخبار رصد کردم، گفته شده تمام استانداردهای بهداشتی رعایت می‌شود. در باشگاه گل‌گهر پزشک تیم از بازیکنان تست گرفته و هیچکسی دچار این بیماری نبوده است. به نظر من اگر نکات بهداشتی لازم در دستور کار قرار گیرد، مسابقات لیگ برتر می‌تواند ادامه پیدا کند.

مربی گل‌گهر سیرجان درباره شرایط تیمش در این مدت گفت: به نظر تیم ما در سه هفته می‌تواند آمادگی لازم را به دست بیاورد. ما درنیم فصل دوم نتایج خوبی به دست آوردیم و با افزودن چند بازیکن،‌ این تیم می‌تواند جایگاه بهتری دست پیدا کند و روند خوب خودش را ادامه دهد. همه تیم‌ها در این شرایط یکسان هستند اما ما بازیکنان را در این مدت خوب زیر نظر داشتیم و فکر می‌کنم تیم ما بتواند در ادامه مسابقات لیگ برتر موفق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان اوزومی

      حتما کشته هاشم خوابن، نمردن !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج