۹۹۵۳۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت بازیکنان پرسپولیس از گل‌محمدی

با اینکه لیگ ایران فعلاً تعطیل است و اصلاً سرنوشت آن در فصل نوزدهم مشخص نیست، اما بازیکنان پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنند به چهارمین قهرمانی پیاپی خود در این بازی‌ها برسند.

خبر ورزشی: با اینکه لیگ ایران فعلاً تعطیل است و اصلاً سرنوشت آن در فصل نوزدهم مشخص نیست، اما بازیکنان پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنند به چهارمین قهرمانی پیاپی خود در این بازی‌ها برسند.

لیگ کشورمان با سروصدای زیادی به جلو می‌رفت و اتفاقات بزرگی در این فصل رقم خورد، اما به علت جلوگیری از شیوع گسترده کرونا، آن را متوقف کردند. حالا در آستانه شروع دوباره بازی‌ها، سرخپوشان از همه مشتاق‌تر هستند زیرا می‌توانند به یک قهرمانی دیگر هم برسند و این بار، با یحیی گل‌محمدی چنین اتفاقی ثبت می‌شود.

جالب اینکه تک‌تک بازیکنان پرسپولیس در این روز‌های تعطیلی و دوری از فوتبال هرگاه مصاحبه می‌کنند، امیدوارند در سال‌های آینده هم گل‌محمدی در این تیم بماند و به کارش ادامه دهد زیرا با حضور او، تعداد جام‌هایی که قرار است به ویترین باشگاه اضافه شود، افزایش پیدا می‌کند.

این حمایت بازیکنان نشان می‌دهد آن‌ها برای ادامه کار با گل‌محمدی شوق و اشتیاق دارند؛ حسی که در زمان مربیگری گابریل کالدرون اصلاً احساس نمی‌شد، اما یحیی در مدت کوتاهی توانست به آن برسد و بازیکنان را با خود، همسو کند.

از این رو، سرخپوشان می‌توانند امیدوار به ماندن طولانی‌مدت گل‌محمدی باشند هر چند با توجه به شرایط اخیر، معما‌های دیگری هم مطرح می‌شود مبنی بر اینکه آیا واقعاً پرسپولیس می‌تواند بعد از برانکو و کالدرون، هنوز هم یکی از بهترین باشگاه‌های ایران باشد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج