۹۹۵۴۴۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اگر وضعیت تغییر نکند خداحافظی خواهم کرد

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: اگر وضعیت به همین منوال که است بخواهد ادامه داشته باشد، دیر یا زود از این رشته خداحافظی خواهم کرد.

خبرگزاری میزان: عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: اگر وضعیت به همین منوال که است بخواهد ادامه داشته باشد، دیر یا زود از این رشته خداحافظی خواهم کرد.

محمد رجبلو در مورد شرایط تمریناتش اظهار داشت: پس از لغو مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل کرونا به صورت انفرادی تمریناتم را پیگیری می‌کنم. آمادگی‌ام نسبی است زیرا با توجه به اینکه مسابقه‌ای در پیش نیست دلیلی هم ندارد به خودم فشاری وارد کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه باید در مکان‌هایی تمرین کنم که پر از تومبیل است اما به دلیل عشق و علاقه به دوچرخه‌سواری تمام خطرات را به جان می‌خرم تا بتوانم برای کشورم خوب نتیجه بگیرم.

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری درباره اینکه آیا در مسابقات آنلاین که فدراسیون تدارک دیده شرکت می‌کند یا خیر، تصریح کرد: در این روزهایی که شرایط تمرینی مهیا نیست ایده خوبی است که از طرف فدراسیون طراحی شده است و من هم تصمیم دارم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنم. امیدوارم مسابقات جذابی را بین رکابزنان شاهد باشیم.

رجبلو در مورد شرایط لیگ دوچرخه‌سواری تصریح کرد:وضعیت قراردادها در لیگ خیلی آشفته و پایین است ما بر عکس برخی رشته های ورزشی دیگر مجبور هستیم در طول یک سال سه بار دوچرخه بخریم و همان نبود منابع مالی بیشترین آسیب را به ما وارد کرده است. واقعا این رشته در حال انقراض و نابودی قرار دارد و بیشتر رکابزنان از این شرایط راضی نیستند. در تمام این سال‌ها توجه مسئولان به فوتبال بوده و اصلا توجهی به سایر رشته‌های ورزشی ندارند و باید به آنها هم توجه شود تا بتوانند با قدرت به کارشان ادامه دهند. با قرارداد یک بازیکن فوتبال راحت می‌توان یک تیم حرفه‌ای در دوچرخه‌سواری تشکیل و با آن بهترین نتایج را در سطوح بین‌المللی به دست آورد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اگر شرایط بهتر نشود، از این رشته خداحافظی خواهد کرد، گفت: اگر وضعیت به همین منوال که است بخواهد ادامه داشته باشد، دیر یا زود از این رشته خداحافظی خواهم کرد و به سراغ شغلی خواهم رفت که بتوانم از طریق آن شکم خانواده‌ام را سیر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو کشوری ثروتمند که یدونه پیست چوبی برا دوچرخه سواری نداره باید خون گریه کرد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج