۹۹۵۴۷۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

چهار سال بدون هیچ گناهی خانه‌نشین شدم

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد معتقد است چهار سال بدون هیچ گناهی از حضور در تمامی رویداد‌های رسمی محروم شد، اما با امید و انگیزه به میدان بازگشت.

خبرگزاری مهر: مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد معتقد است چهار سال بدون هیچ گناهی از حضور در تمامی رویدادهای رسمی محروم شد، اما با امید و انگیزه به میدان بازگشت.

محمدحسین محمدیان را می توان یکی از چهره‌های موفق و جوان کشتی آزاد ایران خواند که در اوج بلوغ فنی و درخشش در اثر یک اشتباه به چهار سال محرومیت از کشتی محکوم شد. این آزادکار مازنی در حالی گرفتار تست مثبت دوپینگ شد، که آگاهانه و در شرایطی خارج از مسابقات تن به تست دوپینگ داد، چون کاملاً از وضعیت خود مطمئن بود، اما در کمال تعجب آثار استفاده از مواد ممنوعه در نمونه آزمایش او پیدا شد که در نهایت به رغم تلاش های فراوان در انجام تست های بعدی، محرومیتی چهار ساله را برای او به ارمغان آورد.

به هر حال محمد حسین محمدیان سال گذشته بعد از پایان محرومیت دوباره به میدان بازگشت و اتفاقاً نتایج درخشانی را هم در بدو ورود رقم زد. او در تورنمنت بین المللی ایتالیا که جزو میادین رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی بود، با شکست دادن بزرگان کشتی دنیا به عنوان قهرمانی رسید و نشان داد مدتهاست برای حضور در المپیک دورخیز کرده است.

محمدیان که هم اکنون تمرینات انفرادی را در زمان تعطیلی اردوهای تیم ملی پشت سر می گذارد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در این مدت به هر شکل ممکن به تمرینات انفرادی مشغول بودم تا از نظر جسمی و روحی از شرایط مطلوب درو نشوم. در این مدت در منزل در کنار پدرم به عنوان یکی از قهرمانان کشتی ایران و جهان تمرین می کردم و برخی اوقات از شهر ساری برون می روم و در کنار حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع تمرین می کنم.

وی ادامه داد: من به تنها چیزی که می اندیشم، حضور در المپیک است و چهار سال محرومیت و دوران سخت عدم حضور در میدان را با همین هدف پشت سر گذاشتم. من در این سالها به جای اینکه با ناامیدی و ناراحتی از صحنه کشتی محو شوم، ماندم و تلاش کردم تا روزی به آرزوی خود برسم. حالا هم از هر نظر آماده هستم تا در هر میدانی که کادر فنی در نظر داشته باشند، کشتی بگیرم و خودم را اثبات کنم.

محمدیان در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی هم گفت: تعویق المپیک خیلی به سود من است، چراکه حالا وقت دارم بیش از یکسال دیگر برای آماده سازی خودم تمرین و تلاش کنم. ضمن اینکه می توانم در مصاف انتخابی با مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان بروم تا در نهایت بهترین و آماده ترین چهره راهی المپیک شود.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم شرایط مناسبی برای آغاز اردوهای تیم ملی مهیا شود و دوباره بتوانیم با حضور در اردوهای آماده سازی به تمرین بپردازیم، چراکه مطمئناً تمرینات گروهی در اردو تاثیر فراوانی در روند رو به رشد آزادکاران خواهد داشت و هیچ چیز جای تمرین در اردو را نمی گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ام ام

      رضا بیاد ملی پوش میشه

    • مملی

      امیدوارم از بین رضا یزدانی،محمدحسین محمدیان،علی شعبانی،علیرضا کریمی و...فرد شایسته انتخاب و به المپیک برود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج