جاباما
۹۹۵۵۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوروزی: برای لیگ بسکتبال هیچ برنامه‌ای نداریم

رییس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: به‌خاطر شرایط کشور هیچ برنامه‌ای برای لیگ برتر نداریم و فعلا همه نگران وضعیت پیش آمده به خاطر ویروس کرونا هستیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: به‌خاطر شرایط کشور هیچ برنامه‌ای برای لیگ برتر نداریم و فعلا همه نگران وضعیت پیش آمده به خاطر ویروس کرونا هستیم.

احمد نوروزی درباره تصمیمات کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال برای شروع فصل جدید سوپر لیگ آقایان توضیح داد: فعلا نمی‌توانیم هیچ اقدامی را انجام دهیم و تنها منتظر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هستیم تا نظر خود را اعلام کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا تعداد تیم‌های شرکت کننده هم مشخص نیست؟ توضیح داد: در این مورد فدراسیون تصمیم گیرنده است و اگر قرار باشد تیمی از ایران به مسابقات آسیایی اعزام شود،‌ لیگ را برگزار می‌کنیم. با این حال فعلا تیم‌های شرکت کننده هم اعلام آمادگی نکرده‌اند.

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، در پاسخ به این سوال که مگر زمانی از سوی فدراسیون به باشگاه‌ها اعلام شده است تا در آن تاریخ اعلام آمادگی کنند؟ اظهار کرد: خیر،‌ همان‌طور که گفتم فعلا همه منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا بوده و نگران این وضعیت هستیم. بعد از اعلام نظر نهایی در مورد شرایط کشور، فدراسیون برنامه‌های خود را تدوین و اعلام می‌کند.

او هم‌چنین در پاسخ به این سوال که آیا تیم شهرداری گرگان به تهدید خود مبنی بر کناره‌گیری از سوپر لیگ در صورت تغییر نکردن نظر فدراسیون درباره نیمه تمام ماندن لیگ بدون معرفی قهرمان و نماینده ایران در آسیا عمل کرد یا نه؟ گفت: خیر، تا کنون هیچ نامه‌ای برای فدراسیون نیامده است و شخصا هم هیچ نامه‌ای را ندیده‌ام.

نوروزی در پایان تاکید کرد: تصمیم گرفته شده هم تغییر نمی‌کند. به هر حال فدرسیون پس از یک نظر خواهی جمعی این موضوع را اعلام کرد و بهترین تصمیم هم همین بود چون اکثر تیم‌ها با آن موافق هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج