۹۹۵۵۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تنیس روی میز با منع فعالیت باشگاهی مواجه است

به گفته رئیس فدراسیون تنیس روی میز و با وجود اجازه ستاد مقابله با کرونا برای آغاز فعالیت‌های انفرادی، همچنان برای اجرای برنامه‌های این رشته در سطح ملی و باشگاهی منع قانونی وجود دارد.

خبرگزاری مهر: به گفته رئیس فدراسیون تنیس روی میز و با وجود اجازه ستاد مقابله با کرونا برای آغاز فعالیت‌های انفرادی، همچنان برای اجرای برنامه های این رشته در سطح ملی و باشگاهی منع قانونی وجود دارد.

مهرداد علی قارداشی با اشاره به اطلاعیه اخیر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفت: این اطلاعیه انجام فعالیت های انفرادی در ۳۰ رشته و در تمام شهرها را بلامانع عنوان کرد. تنیس روی میز از جمله این رشته هاست اما همچنان در رده ملی منع فعالیت داریم.

وی تصریح کرد: امروز در مورد اطلاعیه اخیر ستاد مبارزه با کرونا و اینکه آیا می توانیم در سطح ملی هم آغاز به کار کنیم از وزارت ورزش استعلام گرفتیم. در پاسخ تاکید شد که فعلاً شروع فعالیت فقط برای باشگاه های خصوصی بلامانع عنوان شده است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: با این اوصاف همچنان برای تیم ملی و مسابقات باشگاهی اجازه فعالیت نداریم. بنابراین نمی توانیم برنامه ای برای این دو بخش داشته باشیم.

قارداشی تاکید کرد: سرمربی تیم ملی برنامه پیشنهادی خود را ارائه کرده است. به محض اجازه ستاد مبارزه با کرونا اجرای این برنامه را آغاز می کنیم تا تیم ملی در فرصت مناسب بتواند برای مسابقات قهرمانی جهان و بعد از آن انتخابی المپیک آماده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج